agail Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jeg har kjøpt nytt hovedkort, processor, ram og harddisk har satt alt i men når jeg skal spille et spill så slår maskinen seg av og starter på nytt. hva skal jeg gjøre? ps. kan det være strøm forsyninga som er for litta? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvilken strømforsyning har du? Har du prøvd andre skjermkortdrivere? Er cpu og skjermkort for varme? Lenke til kommentar
agail Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 varmen er på ca. 37 C ( er det for varmt )? har prøvd med orginal drivere og oppdaterte drivere til skjermkortet. vet ikke hvor stor strømforsyning jeg har, vet noen hvordan jeg kan finne det ut??? det står ikke på selve strømforsyninga Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvilket merke, hvor mange watt!? Lenke til kommentar
agail Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 veit ikke, det står ikke på strømforsyninga. Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 hmm...bygde du selv eller kjøpte du det var elkjøp eller expert? Lenke til kommentar
agail Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 onkel`n min byggd for mange år siden. så jeg har alt nytt untatt strømforsyninga, kabinettet og lydkortet og cd-rom Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 onkel`n min byggd for mange år siden. så jeg har alt nytt untatt strømforsyninga, kabinettet og lydkortet og cd-rom Da anbefaler jeg at du bytter ut strømforsyninga. Lenke til kommentar
agail Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 ok takk for all hjelpen Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har samme problemet. kjer spesielt etter eg dør på litt "krevende" måter i bf2. kjøpte en ny strømforsyning fra termalthake på 460 w for ikke så lenge siden. det pleier å bugge seg opp først slik at feks trærne forsvinner eller mennene så man bare sler et våpen som kommer mot meg. for litt siden var det en ledning som kom opp i vifta på sjermkortet mitt og stoppet det. kortet er montert opp ned pga spes kabinett løsning. da stoppet pcen en av seg selv og klarte etter hvert ikke å logge seg på windows osv. tok ca et kvarter før eg fant det ut. kan problemet komme av at kortet har blitt overopphetet? Lenke til kommentar
agail Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 det var ikke strømforsyninga... har testa med ei større og det gikk ikke da heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå