Heineoen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei! Hvorfor slutta dere med å gi karakter egnentlig? Synes dette var veldig dumt Og synes man skulle kunne krysse av på tco-99 og 03 i prsiguiden under skjermer. Lenke til kommentar
amund Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei, hvis du velger "avansert søk" kan du søke på TCO99 eller TCO03 på skjermene. Vi har valgt å fjerne dette fra det enkle søket fordi vi mener de andre valgmulighetene er viktigere for de fleste brukerne. Under avansert søk finner du også en rekke andre parametre du kan søke på. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Hei!Hvorfor slutta dere med å gi karakter egnentlig? Synes dette var veldig dumt Hvor ligger avansert søk egentlig? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det står helt klart avansert søk. Under alle valgene. https://prisguiden.no/vis_kategori....63%5D%5B%5D=731 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Takk! Der ja, burde ha sett det ja! Men hvorfor det med karakterene? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du har fortsatt mulighet til å gi artiklene på Hardware.no karakter. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Jeg snakker om anmedelser av skjermer og div.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg snakker om anmedelser av skjermer og div.. sorry at jeg skrive her, men forumet funker ikke helt i firefow 1.06 alle andre sidene funker som bla. www.hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå