Gå til innhold

Gir opp avatar

Anbefalte innlegg

som tittelen sier så gir jeg opp avatar ass... Tenkte jeg skulle skifte avatar, men så mongo som kontrollpanelet er så vil den ikke, bare går tilbake til forrige jeg hadde.

Trykker på 'fjern avatar' og 'velg' for å gå på directory. Og trykker upload så kommer den gamle jævla avataren... Ja jeg har passet på at avataren har de spesifiserte kravene som 80x80 \ 6kb.

edit: leif

Endret av dmeNt`
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm...Det er ikke det at jeg ikke får fjerna avataren. Det er det når jeg har fjerna den og skal legge inn en ny en, henter frem directory til den jeg skal ha og uploader så kommer den gamle avataren fremdeles opp av en merkelig grunn

Lenke til kommentar

QUOTE (perpyro @ 21/08/2005 : 12:49)
And that's why I stick with IE.

IE hjelper deg ikke mye her.

Både IE og firefox bruker samme cache og temp filer så dette problemer oppstår med begge.

nja..ikke helt, mens jeg var logget inn med opera så logget jeg inn med IE og der var den nye avataren loadet mens i opera så viste fortsatt den gamle, men etter å tømme cachen så funket det :)

Lenke til kommentar

QUOTE (dmeNt` @ 21/08/2005 : 12:06)
QUOTE (perpyro @ 21/08/2005 : 12:49)
And that's why I stick with IE.

IE hjelper deg ikke mye her.

Både IE og firefox bruker samme cache og temp filer så dette problemer oppstår med begge.

nja..ikke helt, mens jeg var logget inn med opera så logget jeg inn med IE og der var den nye avataren loadet mens i opera så viste fortsatt den gamle, men etter å tømme cachen så funket det :)

Fordi du ikke hadde den gamle avataren i IE's cache kanskje? :D

Bandidos-Pelle: LOL.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...