Aleksander-yo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg kjøpte for litt siden Adobe Photoshop CS 8. Problemet hittil har bare vært installering av programmet. Denne beskjeden kommer opp hver ente gang: Som dere sikkert skjønner, har jeg lite peiling på PC Men prøver å lære så mye jeg kan. Utrolig fint hvis dere kunne hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Velkommen til forumet! Det er mulig at det er svakheter/feil på harddisken. Prøv på en annen harddisk eller annen pc for å se om du får samme problemet. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Will do Noen braincrackers som har noen fler muligheter? Endret 20. august 2005 av Aleck Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Help? Er det feil på harddisken, vil jeg gjerne rette på det. Trenger all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hmmm.... Det du kan prøve er å defragmentere og søke harddisken for feil. Men ser ut som det er cd'en og filene som er problemet. Men prøv defrag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå