Gå til innhold

Priser på Sprit

Simon88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Advarsel: På østlandet er det mye sprit i omløp som blir påstått er 96%. Det er 60% iblandet GHB. De som selger den pleier å påstå at det er druesprit fra polen, bulgaria eller ungarn...

EDIT: ord-delings-feil :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
  santaxx skrev:
Kjøp på polet for guds skyld..

Hjemmebrent er ikke bra og ikke er det godt heller, og da er vel hele vitsen med å drikke borte?

Ehh...jeg tror endel av de som drikker sprit drikker for å bli fulle, ikke fordi det smaker så fantastisk godt. Slik sett er HB et rimelig, om enn noe risikabelt alternativ.

Lenke til kommentar
  Jon@s skrev:
  santaxx skrev:
Kjøp på polet for guds skyld..

Hjemmebrent er ikke bra og ikke er det godt heller, og da er vel hele vitsen med å drikke borte?

Ehh...jeg tror endel av de som drikker sprit drikker for å bli fulle, ikke fordi det smaker så fantastisk godt. Slik sett er HB et rimelig, om enn noe risikabelt alternativ.

Jeg drikker sprit fordi det er bedre enn øl/rusbrus, og da kan jeg lage hva jeg vil, så jeg slipper å drikke det samme hver gang! (Blande forskjellig eller forskjellige typer sprit.)

Lenke til kommentar
  Snabben skrev:
Hehe, foretrekker sprit selv, drikker fordi det er godt og morro:)

Absinth er å anbefalle, dog noe sterkt, ang. priser er det de samme i hele norge såvidt jeg vet?

har hørt at absinth er helt grusomt, men du kan sikkert tilpasse deg den smaken også.....

av og til er det deiligere å sette seg med noe sprit enn pils synes jeg,,,, men det er jo helt klar en smaksak...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...