benbeni89 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei! Jeg har akkuratt fått meg ny PC. Det første spillet jeg installerte var Juiced (bil) Uansett hvor lavt jeg setter grafikken på omtrent, så hakker det. Det andre var GTA San Andreas...Der kunne jeg ha på 800x600, men da og hakket det når det ble for mye skyting o.l Det 3 spillet var Area51...Det hakket ingenting...Og der hadde jeg på 800x600, og High Quality...da hakket det ingenting...men når jeg tok på 1024x768 så ble det litt tregt når den skulle reagere...men når den reagerte så hakket det ikke. Jeg har: -AMD Sempron 3000+ 64bit -512MB TwinMos Pc3200 -GF FX 5500 128MB Det var en som er GANSKE PROFF i pc`er som bygde denne til meg. Han sa da at jeg kunne spille HL2 o.l uten problemer. Er det noen instillinger i bios eller noe annet sted som ikke er som det skal? Noen som har litt peiling? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Da kan du hilse byggeren fra meg og si at han tok feil. Du trenger et bedre skjermkort (Radeon x700/Geforce 6600GT) og 512 MB ekstra minne for at pcen skal yte bedre. Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Den PC byggeren må ha vær en idiot! for å si det rett ut! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ikke si at hn pc-byggeren het knut smevik? Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvis du har tenkt å spille noe annet enn kabal, så ville jeg anbefalt mer ram og et nytt skjermkort! ....Ikke akkurat den aller beste cpu'n du hadde heller da.... Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg har:-AMD Sempron 3000+ 64bit -512MB TwinMos Pc3200 -GF FX 5500 128MB Det var en som er GANSKE PROFF i pc`er som bygde denne til meg. Han sa da at jeg kunne spille HL2 o.l uten problemer. Moralen er: Spør her først om det du har tenk til å kjøpe er bra eller ikke, når du helt klart ikke har peil selv. Det er mange wannabies her på formut å, men du hadde nok fått nok info til å skjønne at det du kjøpte ikke var noen fremtids rettet pc. Det du kjøpte er dritt, derfor hakker det. Lite ram, subpar CPU (Sempron typen) og et skjermkort det ikke er til å skryte av. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Ja... Det jeg hadde tenk på å kjøpe selv var: -AMD Athlon 64 -1024 Ram -Geforce 6600Gt -Og Pci-e Men jeg fikk ikke vite hva som sto i maskina, før den var ferdig bygd... Og jeg stolte jo på han, når han sa til meg at den kunne klare alle dagens spill ganske greit, uten å kvele den liksom...Grunnen til at jeg brukte han, var fordi at han fikk ting billigere. Lenke til kommentar
beaver Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg mmå bare spøre hva du betalte for maskinen og alle specsene, høres ut som du har blitt lurt! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Men jeg fikk ikke vite hva som sto i maskina, før den var ferdig bygd... Morsom måte og selge maskiner på, driver denne karen næring så kan du jo reklamere på kjøpet. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Han driver ikk næring... Betalte 4400 bare for maskina da men...allikevell da...så sa han at jeg kunne spille alle dagens spill på grei grafikk, uten å kvele pc`n... Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Men hadde det gått ann å klokke pc`n, vaffal så den klarte spill LITT bedre? Klokke minne eller prossesor...har klokket skjermkort litt. Men det er ikk samme bios-greiene som står i den overklokkings-guiden Det er samme bios ser det ut som, men det er ikke så mange ting å velge mellom... Har en Topic på Overklokking og: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=459662 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Han driver ikk næring...Betalte 4400 bare for maskina da men...allikevell da...så sa han at jeg kunne spille alle dagens spill på grei grafikk, uten å kvele pc`n... Hva har han og si til at det ikke funker da? Og hvorfor ville han ikke oppgi innholdet i maskinen før kjøp? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) stakker fyr Hater når folk blir lurt slik. Selv om den var billig så er den ikke bra. Jeg kjøpte ny maskin i fjor på denne tiden. (pakke på elkjøp) Pentium 4 3,6ghtz 1024 mb ram Geforce FX 5500 256mb 300GB harddisk Dette betalte jeg....vel 11.000 for. Jeg kunne jo ha bygget en selv til nesten halvparten. Men det hadde brodare gjort og det gikk mildt sagt til helvete Så jeg ville ha en som fynket. Den kjørte de nye spillene. Ikke på max, men bra nok Så i sommer kjøpte jeg et Geforce 6800LE til 1600,- Økte ytelsen med 300% Så nå går Far Cry på maks.....(på det meste) Så jeg vil anbefale å oppgradere sjermkortet. Rammen kan heller ikke skade Endret 22. august 2005 av Bromlexl Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Du sier du oppgraderte til LE...Jeg har hørt at det kortet ikke er noe bra...vaffal ikke i forhold til 6600GT?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå