rubme Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei. Jeg skal installer bf2, men får ikke lagt det inn fordi C: disken er full. Jeg har noe som heter Utildelt diskplass på over 200 gig som jeg gjerne ville overført til C:-disken. Hvordan gjør jeg det? rubme Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvorfor ikke lage en ny partisjon på den utildelte plassen, og installere bf2 der. Lenke til kommentar
rubme Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Det går sikkert ant. Hvordan gjør jeg det? Har en D: -disk med 50 gig, men BF2 vil ikke legge seg der. Den velger automatisk C:-disken som er full. rubme Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du kan bruke Partition Magic 8 til sånt Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Den velger automatisk C:-disken som er full. Du vet vel at du faktisk kan gjøre VALG under installering av BF2? Lenke til kommentar
rubme Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Den velger automatisk C:-disken som er full. Du vet vel at du faktisk kan gjøre VALG under installering av BF2? Ja. Jeg velger D:-disk under installeringen, men den går automatisk til C: ett par sekunder etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå