tclero Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg prøver å instllere Windows XP på en bærbar pc. Prosessen stopper etter 34% gjenstår. Har prøvd forskjellig cd-er. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvilken type PC? Har den hatt XP fra før? Ta en titt her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;828267 Lenke til kommentar
tclero Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Det er en Fjuitsu Simens, den var installert XP-Home fra før, så nå ville jeg installere systemet på nytt. Men det stopper på 34% Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kan jo hende du har fått en skade i harddisken din... Gjelder dette når du formaterer eller når du er inne i "windows" og setter opp nettverk, og oppsett? Eller når du kopierer filer fra instalasjons programmet når du har bootet fra cd? Lenke til kommentar
hotjo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Kan være at det er CD/DVD spilleren som ikke leser platene ordentlig, at den er delvis defekt, har hatt samme problem selv en gang tidligere. Prøv med en annen/ny DC/DVD Lenke til kommentar
tclero Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Det skjer når jeg holder på med oppsettet. PCn slår seg av når det står: Installasjonen fullføres om 34 minutter Lenke til kommentar
oycob Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 kan være cd-spilleren eller selve cden det er noe galt med som noen over sier. Jeg har også opplevd dette flere ganger, både med windows og linux. Lenke til kommentar
tclero Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 har prøvd to forskjellige cder Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har du prøvd å sjekke det som står i linken jeg refererte til lenger oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå