Shikaru Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Jeg har for å si det sånn nesten ingen erfaring med vannkjøling, og har lyst til å prøve det. Kjenner noen som har det, og trur de er vel så fornøyd. Om noen har noen gode å anbefalle, så kom med det. Og til en rimelig pris. NB: håper ikke det er svart på før >< Edit: trur jeg feilposta litt om jeg gjorde det, kan en admin flytte posten? Endret 20. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Off topic: Hehe.. Du har nok feilpostet ja. On topic: TT Bigwater settet er et greit sett å komme i gang med, det er ikke verdens beste sett men det fungerer mer enn godt nok. Det er et ferdig sett der du får med alt du trenger og er enkelt å sette opp. Test av bigwater settet TT bigwater Offisielle siden til settet Håper dette kunne være til hjelp -MortenGj Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Takk , og jeg veit jeg har feilposta >< håpa på at en admin kunne flytte posten. Kabinettet mitt er vel så lite, så da blir det vel med at jeg enten må få meg et større kabinett, eller at jeg må ha selve vannkjølings boksen utenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå