H2H Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Heisann! Har ett par Disker i maskinen min... Alle er seagate... Problemet ligger i en av s-ata 160gb diskene mine, jeg har to av dem. Problemet er at etter jeg har hatt maskinen på i et kvarter eller så, så faller denne harddisken ut av syne fra windows! Ikke kan jeg skrive til den eller lese fra den.. Den forsvinner helt fra Explorern og Diskbehandling... Likt så hvis du hadde hatt en eksternhardisk og du nappa den ut! så... Hva er galt? Takker for svar! Lenke til kommentar
H2H Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Liten Bump her! Siden ikke noen følte for å si noe! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 HDD synger på siste verset kanskje`? bare et tis lissom :S Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det høres ut som om det er noe feil med selve harddisken. Har du prøvd å feilsøke harddisken? SeaTools Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har samme problem selv, bare at dette ikke er etter 15min. Det kan være fra 1-2timer til 1-2 døgn. Har ikke peiling hvorfor dette skjer. Check it out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå