Håvard Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) *LØST* Hallo fant noen cdr med Mandrake linux på, men da jeg skal instalere det kommer jeg til en slags dos konsol, hva skal jeg skrive der? Regner med at det er install eller noe sånt. Men det funka ikke med install. noen tips? Endret 20. august 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Trykke enter? Endret 20. august 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 funker ikke. Det er akuratt som dos. Trykker jeg enter, så kommer det bare en ny linje der jeg må skrive noe Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lastet du ned et ISO fra nettet og brente til CD? Fra hvor? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Lastet du ned et ISO fra nettet og brente til CD? Fra hvor? Brant fra en i klassen Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Mandrake 9.1 er utdatert. Bruk noko nyare (Mandrake heiter no Mandriva og er vel i versjon 10.1 eller noko, men ikkje mange her inne som bruker den). Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Tengte jeg bare skulle prøve det.. men uansett.. Løste problemet Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tengte jeg bare skulle prøve det.. Hvis du bare skal prøve GNU/Linux vil jeg anbefale deg Live-CD-er, hvor du ikke trenger å innstallere noe på maskinen, de kjører rett fra CD-rom-en og RAM-en din. Ubuntu er en ganske bruker-/nybegynnervennlig distro. Ubuntu Live-CD, eventuelt bruk denne for 64-bits CPU. Løste problemet Post gjerne løsning her, så flere kan lære av den om de skulle få/ha det samme problemet. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Post gjerne løsning her, så flere kan lære av den om de skulle få/ha det samme problemet. Jeg googla litt å fant svaret her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå