Jihadinmymind Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Skal fikse 8 dell c600, men jeg finner ingen drivere. Driverne som fulgte med til cden er kun til windows 200, og nå har maskinen winXP. Noen som har en link til et sted jeg kan finne drivere? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Gå til denne siden: http://support.dell.com/support/downloads/index.aspx?~ck=mn Så skriver du bare inn produktnummer osv, da finner du nok drivere Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Finner masse små drivere, som ikke er akkurat hva jeg trenger. Leter mer etter 1 stor driver som fikser alt på hele pcen... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) kanskje finner du her svaret: http://search.dell.com/results.aspx?cat=su...en&s=gen&k=c600 men som jeg ser det, trenger du en Resource-CD ( Recover-CD ) til XP. ( kan bli dyrt, siden maskinen ble levert med windows 2000 ) lykke til Endret 20. august 2005 av gaggen Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Sliter fortsatt, leter etter en driver til denne typen dell pc... Siden det er mange som har denne typen regner jeg med at det finnes. Tror jeg trenger en slags batteri-driver i allefall, pcen vil ikke fungere hvis den ikke er koblet opp mot en strømkilde... Takker for hjelp! Lenke til kommentar
miXer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Det beste er å finne TAG nummeret på den bærbare, gå inn på dell.com og i search feltet skrive TAG nummeret. Da kommer det opp alt som er tilgjengelig av downloads til den pc'en Og du finner nok ikke en stor fil som fikse alt. Tror nok du må enten bestille en XP cd, eller du må laste ned alle de småinstallasjons filene og legge de inn. Endret 30. september 2005 av miXer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå