L.. Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jens Stoltenberg er fremstilt som supermannen Kaptein Norge i Arbeiderpartiets reklamefilm. AP Reklamen. Vet om et parti som ikke får min stemme. Hentet fra VG.no Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Den reklamen så jeg på kino :!: 100% riktig av deg å poste denne under humor :!: Stoltenberg burde bli ny statsminister i år, synes jeg Men den diskusjonen kan vi vel ta under PRS Reklamen er morsom, spesielt slutten Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hehe... Morsom reklame. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 senterpartiets reklamefilm var best. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 senterpartiets reklamefilm var best. Hehe, der har vi det jeg skal bli når jeg blir voksen Den filmen var helt i min filmestil.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Senterpartiet sine kampanjerekalmer var jo bare tragiske :S Endret 20. august 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 hvorfor tragisk? det viser jo at det burde bygges mer sykehus i kongeriket norge, og at selv pizza bud er raskere... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dersom jeg ikke tar helt feil så er vi i humordelen. Og jeg regner med at det er det er det morsomme man snakker om her. Og jeg lo ikke, trakk ikke på smilebåndet eller syntes noen av reklamene deres var morsomme. Men de hadde et bra budskap! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 ja, vet at vi er i humor delen, deror sier eg det at Arbeider partiets sin var mest humoristisk, og senter partiet har best busdskap. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvis man mener ufrivillig morsom så skal jeg være enig i at AP-reklamen er temmelig festlig. Lurer hva det er for noe med AP og bruk av dukker. Synes å huske at ved forrige kommunevalg så dreiv Rune Gerhardsen og Ellen Horn og styrte med noe infantilt dukketeater på Grønlands-torget. For å øke humorverdien i denne tråden syns jeg forøvrig noen ASAP burde finne et klipp av allsang fra et AP-landsmøte. Det er hysterisk morsomt det... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Her er forresten et bilde av meg og George W Bush :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Her er forresten et bilde av meg og George W Bush :!: Trakk godt på smilebåndene jeg og da. Erna: Kvartalet er ikke stort nok for oss begge JS: Dovre er ikke stort nok for oss begge. Synes den replikken var meget bra jeg. AP har faktisk klart å alge en humoristisk valgreklame, som samtidig får ut budskapet sitt. Den var heller ikke så lang, noe som er viktig med slike reklamefilmer. Dersom de blir for lang er det bare kjedelig å se på, og man mister interessen. Senterpartiet sinn var ganske artig den og, men sykebilen som aldri kommer fram. Dette får jo fram budskapet om at de ønsker flere og bedre sykehus rundt om i landet, slik at alle får den medisinske behandlingen de trenger. SV sin var ganske koselig synes jeg egentlig. Sangvalget var helt kurrant, og de greide å få fram sitt partibudksap. "Noen ganger er det ållreit" - nynne på. Høyre sin var kanskje ikke så humoristisk, men fikk fram budskapet sitt. Den var dog en smule for lang for min del. Det at de brukte en familie som modell var både lurt og dumt. Alle familier har ikke en gründer i seg. Ikke alle familier har en jobb osv. Dog er ikke det denne samfunnsklassen Høyre satser på, men de med middels god inntekt og over. Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tror seriøst at hvis Jens stoltenberg går på en smell og slutter som politikker at han kan ha en fin fremtid som tegnefilm dubber/tegner Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Høyre sin var kanskje ikke så humoristisk, men fikk fram budskapet sitt. Den var dog en smule for lang for min del. Det at de brukte en familie som modell var både lurt og dumt. Alle familier har ikke en gründer i seg. Ikke alle familier har en jobb osv. Dog er ikke det denne samfunnsklassen Høyre satser på, men de med middels god inntekt og over. Jeg likte Unge Høyre sin. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå