PC^2020 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg trur jeg har ett problem med 2 av diskene mine (2 stk. WDC800JB i Raid 0). Og vil gjerne skanne igjennom disken emed et ordentlig program (ikke scandisk, det klikker etter 88%). Lenke til kommentar
Legion Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) du kan starte med WD sitt eget diagnoseverktøy data lifeguard. http://support.wdc.com/download/index.asp fungerer ikke dette så har man spinrite...det aller beste verktøyet i sitt slag. koster litt, så du får vurdere nytteverdien selv http://grc.com/default.htm Endret 20. august 2005 av Legion Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Jo takk. se her: Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hardt å innse kanskje, men harddisker har det med å ta kvelden når man minst venter det. Derfor man har noe som heter backup . Men som jeg og mange andre antageligvis også du, så gjør vi bare ikke sånt. Endret 21. august 2005 av Skeetzoid Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er syns at harddisker må ta kveld når man minst venter det. har ikke skjedd til meg enda da Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 nei, jeg har alltid bakcup av diverse viktige ting på DVDplater eller på laptopen, men nå er jeg så lut lei av detta raid faenskepet, at diska snart flyr ut av vinduet her.. De har kræsja flere ganger før.. av diverse årsaker.. Så det spørs nå! Om jeg ikke må bryte ned hele raid opplegget! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Da sa vi hade til Raid-0 karrieren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå