bourne Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Noen som har prøvd å bruke 6230 eller 6230i som fjernkontoll til PCen via BT? Fant et program som heter Puppet Master. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Lurer på det samme.. har funnet litt forksjellige programmer til å gjøre dette, men har noen erfaringer med bruk av 6230 <-bluetooth-> PC/iTunes/Winamp osv? Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 søk winamp.hdi på dc eller ein annan plass, last ned og send til mobil over BT Lenke til kommentar
bourne Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Etter litt mye om og men med COM portene på PCen fikk jeg instalert programmet og kan ikke annet enn si meg strålende fornøyd. Ligger i senga og bytter sanger, stiller volumet og skrur av pcen når jeg skal sove, med mobilen Og det kuleste var at man kunne styre musa med mobilen og se det på mobilskjermen Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvilket program var det du brukte da sa du? Og trenger man PC Suite? For jeg får ikke min PC Suite til å fungere.. ("finner ikke Bluetooth forbindelse") BT fungerer ellers helt fint, sender mp3 begge veier osv.. Men et fjernkontroll-prog hadde vært helt genialt. Lenke til kommentar
bourne Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Brukte Puppet Master Tror ikke du trenger PC Suite til den. Men hadde samme problemer med å koble mobilen til PC Suite, men etter at jeg lastet ned den nyeste PC suite(6.6.16), så fungerte det. Bruker forresten COM 7 til Puppet Master.... Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) EDIT: Har fått det til å funke Endret 21. september 2005 av kris--- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå