Singh tha king Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) hvor mye betalte du for alle bøkene dine inkludert kaluklatoren? (almenne) skriv også hvilken klasse du går i. Jeg kjøpte i hvert fall bøker og kalkulator til sammen for: noen nye og brukte bøker: 3000,-inkl.kalkis mangler fortsatt to bøker til ca. 5 - 600kroner så til sammen kommer det til å ligge på 3600,- synes det var litt mye jeg, kjøpte også mye brukt, men men. kalkisenkjøpte jeg brukt for 400,- OT: noen som vet hvordan man får skjermen lysere på Texas Instrument TI-83? Den er ganske mørk, har byttet batteri!:OT Endret 20. august 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du trykker på "2nd" oggså på "opppilen" eller "nedpilen" for å justere lysstyrken. Pilene er de du finner rett under knappene "Trace" og "graph". om du gjør det riktig vil det komme opp et tall øverst til høyre som sier hva lysstyrken er på. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Går Vk2 nå. Kalkisen kjøpte jeg på grunnkurs. Betalte vel noe over 1000 kr for den. Har ikke kjøpt noen av bøkene jeg skal ha i år enda, men har regnet ut at de vil koste omtrent 2000 tilsammen. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 åja, men nå ble hele skjermen svart igjen, får den ikke til å bli lys igjen. *holder på* Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 åja, men nå ble hele skjermen svart igjen, får den ikke til å bli lys igjen. *holder på* da skrudde du val lysstyrken feil vei. Det er bare å trykke "2nd" og ned mange ganger Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 tja har gjort det mange ganger nå...men går det ikke an å restarte kalkulatoren eller? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Har betalt 3.830 kr (med kalkis til 890 kr), og er svært glad over at jeg kjøpte så mye jeg kunne brukt. Ordbøkene utgjør 700 kr av denne summen. Edit: En stor takk til bhsand som bidro til store kutt i utgiftene. Endret 21. august 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ordbøker har jeg fra ungdomsskolen, gikk privat og måtte kjøpe alt selv allerede da. Har ikke giddet å kjøpe bøker eller kalkulator enda, får vel se hva de prøver å prakke på meg på skolen første skoledag. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 tja har gjort det mange ganger nå...men går det ikke an å restarte kalkulatoren eller? trykk "2nd" "+" "7" "1" "2" da har du resetta kalkulatoren ps når du skifter lysstyrke så vet u at du må trykke "2nd" foran vær gang du trykker opp eller ned? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 tja har gjort det mange ganger nå...men går det ikke an å restarte kalkulatoren eller? trykk "2nd" "+" "7" "1" "2" da har du resetta kalkulatoren ps når du skifter lysstyrke så vet u at du må trykke "2nd" foran vær gang du trykker opp eller ned? yup, takker, funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå