ATWindsor Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tenkte å kjøpe 2 * 1GB DDR ram, og ser prisene har gått opp godt og vel 150 kroner per brikke på kort tid, er dette grunn til bekymring? Bør jeg kjøpe nå? Eller vente noen uker (kjøper ny maskin om en uke eller to), ikke noe er mer irriterende en PC-komponenter som går opp i pris... AtW Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Etterspørselen øker utover høsten som vanlig og dermed høyere priser... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Etterspørselen øker utover høsten som vanlig og dermed høyere priser... Så du tror ikke det kommer til å stabilisere seg eller gå ned de neste to ukene? AtW Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Etterspørselen øker utover høsten som vanlig og dermed høyere priser... Så du tror ikke det kommer til å stabilisere seg eller gå ned de neste to ukene? AtW Vanskelig å vite men tror ikke de går nedover nå. Har sett i alle år at prisene går nedover våren og oppover igjen om høsten. Dog kan f.eks. en kraftig jordskjelv i Asia føre til høyere priser uansett årstid. Endret 20. august 2005 av jarmo Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Etterspørselen øker utover høsten som vanlig og dermed høyere priser... Så du tror ikke det kommer til å stabilisere seg eller gå ned de neste to ukene? AtW Vanskelig å vite men tror ikke de går nedover nå. Har sett i alle år at prisene går nedover våren og oppover igjen om høsten. Dog kan f.eks. en kraftig jordskjelv i Asia føre til høyere priser uansett årstid. Ok, så om du var i min situasjon ville du anbefalt meg å kjøpe nå? AtW Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ram prisene lå veldig på bunnpris i sommer så den er nok på vei opp igjen. Ville kanskje kjøpt før den går noe serlig høyere opp i pris. Bror min skal ha seg nye brikker og etter en uke så gikk de opp 50kr. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Ok, så om du var i min situasjon ville du anbefalt meg å kjøpe nå? AtW Det var da voldsomt så du må mates med teskje. Skal våge å vedde en hundrelapp på at ramprisen kommer til å gå jevnt oppover frem til godt over jul. Endret 20. august 2005 av Dragavon Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Skal våge å vedde en hundrelapp på at ramprisen kommer til å gå jevnt oppover frem til godt over jul. Hva med en sykkeltur ? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Nei, eg vedder ikkje i sykkelturer Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Når det gjelder DDR1 generelt, men særlig 1GB-brikker, tror jeg prisene vil fortsette å gå nedover. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Sommer = billig Vinter = dyrest Slik har ram prisene vært så lenge jeg kan huske. Endret 22. august 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå