Tore Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) jeg er lei av dette oppstartsvinduet hvor man skal velge bruker... det er bare et navn som bruker å dette må jeg såklart bruke, så hva er vitsen med dette.? dærfor ønsker jeg å få vekk dette vinduet å logge rett på ved oppstart, hva gjør jeg da...? beklager til dere som kommer til å si at dette har vært oppe før osv, men jeg fant d ikke,.. Edit : slenge med enda ett sp. i samme slengen... Hva gjør at vinduer åpner seg utenfor skjermbildet.? Messenger, virusprog, kalkulator osv åpner seg langt utenfor (oppe i venstre)...? Men dette skjer ikke ofte, faktisk skjeldent, men irri når det skjer...... Endret 20. august 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvis du ikke bruker passord så vil ikke den siden komme frem. Du kan og gå inn på Kontrallpanel->brukere og slå av på velkomstskjermen/bruk rask brukerbytte. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) takk men det hjalp ikke slik jeg håpet, jeg ønsker å slå på pcn å komme rett til skrivebordet uten velkomstskjermer etter passord.. slettet oxo en brukerkonto jeg ikke har sett før nå... ASP.NET Machine A , noen som vet hva detter er.? & det med vinduene som fyker opp å ut av skjermen.? Endret 20. august 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Start -> Kjør -> control userpasswords2 Velg at brukere ikke trenger å angi brukernavn eller passord for denne maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå