random_wannabe Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Powned Byh Håvardh Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Du klarte det fint med en skrivefeil fra helvete. ved å skrive åppmerksomhet prøvde jeg å få frem et poeng. han kaller seg Hværsaagod i steden for å skrive det riktig. derfor skrev jeg Åppmerksomhet, som også er helt feil. edit: klarte å leife i leifen Endret 20. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Han kaller seg Hværsaagod fordi han ikke fikk lov til å ha Værsågod som etternavn av Folkeregisteret. Etter hva jeg husker så prøvde han først å skifte etternavn til Gratulerer. Endret 20. august 2005 av Glint Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Han kaller seg Hværsaagod fordi han ikke fikk lov til å ha Værsågod som etternavn av Folkeregisteret. ja, jeg vet det. Etter hva jeg husker så prøvde han først å skifte etternavn til Gratulerer. :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 ved å skrive åppmerksomhet prøvde jeg å få frem et poeng. han kaller seg Hværsaagod i steden for å skrive det riktig. derfor skrev jeg Åppmerksomhet, som også er helt feil. Hva er dette fantastiske poenget egentlig? At det er en "skrivefeil" i etternavnet hans? Å gidlarsen, det la jeg ikke merke til før nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hans tore lem Hans Hugo Hartmann evt de amerikanske variantene: Mike Hunt og Jack Hoff. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...huana&x=19&y=10 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ben Dover Hans Hugo Eller bare Darth "fornavn" Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Ingen som har nevnt Ben Dover. edit: makan ka1ser. Endret 21. august 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Teologen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hans tore lem Hehehe, den var ny for meg! Må si jeg lo litt av den :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hehehe Lo spesielt godt av det han sier om at "Målet med det lange navnet er å få avlange bankkort. Det er det jeg vil ha." :!: Endret 21. august 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
zokra Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Lo spesielt godt av det han sier om at "Målet med det lange navnet er å få avlange bankkort. Det er det jeg vil ha." Ja det var en veldig god kommentar, men dessvere får han ikke det... Bankene bare tar vekk en del av navnet, såman kan ikke får avlange bankkort Endret 21. august 2005 av zokra Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hans tore lem Hehe, arti den. Mange artige norske navn kan finnes på http://www.pvv.ntnu.no/~gsi/funny/personnavn6.txt Kan nevne navn som Mari-Johanna Steinar Lem Dag God overlege Hans Tjønn dr. gyn. med. Finn Musa dataoperatør Riset Odd-Kristian -> odd christian (egen sekt?) Løverås -> loverass og mange, mange fler Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 haha, skulle ha skiftet navn til: Vegard forthewin! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg ble fortalt av en venn, at når han vokste opp på femtitallet, så het den lokale gynekologen ''dr. langballe''. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fordi etternavnet er så sprøtt at det bare blir dumt.. Morsomt for han, men mest sannsynlig ikke for hans nære! Vist "hans nære" er så pirkete og dumme at di ikke vil ha noe med ham og gjøre (eller noe annet liknende) bare på grunn av det så er de nok ikke så "nære" da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Altså, moren til Espen er jo kul. Hun har vært med på XL noen ganger, og han har også ringt til henne for å spøke på luften og slikt. Tror ikke hun tar seg nær av det. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Altså, moren til Espen er jo kul. Hun har vært med på XL noen ganger, og han har også ringt til henne for å spøke på luften og slikt. Tror ikke hun tar seg nær av det. np: XLCD-Mamma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå