kenneth11 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lurer på om Pwnerer kunne funke. Kenneth Kandolf Haug Pwnerer Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Den som har så lite integritet til å skifte navnet sitt til noe slikt synes jeg synd på. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva med: Alf-Tore Sko Aksel Rasjon Aksel Gevær Johann Betaler Johan Kjennerjeg Hans Lommebok Hans Genser Hans Erikkebra og så videre. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg vil ha et mellomnavn. Eller nei, jeg vil ha bindestrek i etternavnet. Kjetil Skywalker-Iversen eller noe sånn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Den som har så lite integritet til å skifte navnet sitt til noe slikt synes jeg synd på. enig. noen går for langt for å få åppmerksomhet Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Svenn Jesus Superman Karl August Husvegg Per Vers Kjell Judas Max Mekker Arne Ludwig Folkevogn Olav Børge Snurrebart Bjørg Petter Batman Constance Tror dere jeg kan få noen av disse? Endret 20. august 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Den som har så lite integritet til å skifte navnet sitt til noe slikt synes jeg synd på. enig. noen går for langt for å få åppmerksomhet TEH ENVY Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva med: Tor-Judas Bjarne Per Kåre Tor Kjell Jesus Adolf Kåre Olav Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Støtter Skywalker som ble nevnt tidligere. ellers er MacGyver noe som må prøves. Magnus MacGyver Habbestad Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Per Vader Hansen? Tor-Skywalker og Per Vader Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 TEH ENVY ja. noen går jo fra Zyclon til Glint for å få mindre oppmerksomhet så... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er det noen som tør kalle seg "Erik Sjon" eller "Steve Dick" her da Lenke til kommentar
zokra Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Syns det er tøft at det i hele tatt går an å skifte navn til slike ting Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Norsklæreren jeg hadde i fjord satt i språkrådet da Espen Thoresen fikk gjennomslag med etternavnet sitt. Læreren min hadde vært med på å debatere det Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 TEH ENVY ja. noen går jo fra Zyclon til Glint for å få mindre oppmerksomhet så... Hva raller du om nå? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Den som har så lite integritet til å skifte navnet sitt til noe slikt synes jeg synd på. enig. noen går for langt for å få åppmerksomhet Bare fordi ikke du liker pwnerer, du er sikkert noob. Flere kjipe ideer fra meg: skikkelig lame starwars navn: Katarn eller Onassi, hvis hunkjønn Bastila som mellomnavn. Freeman kan også duge. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Den som har så lite integritet til å skifte navnet sitt til noe slikt synes jeg synd på. enig. noen går for langt for å få åppmerksomhet Du klarte det fint med en skrivefeil fra helvete. Lenke til kommentar
Teologen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hans Lommebok For ikke å snakke om Tom Lommebok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå