L4r5 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 katta mi ble kjørt over. hadde den ikke blitt det hadde naboen uansett klemt den ihjel. han liker å klemme katter, hardt. Høres ut som en lite hyggelig nabo... Vurdert å få noen til å klemme han? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 katta mi ble kjørt over. hadde den ikke blitt det hadde naboen uansett klemt den ihjel. han liker å klemme katter, hardt. Høres ut som en lite hyggelig nabo... Vurdert å få noen til å klemme han? det er bare å briefe med pistol Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Katta mi ble påkjørt av bil! Den ene sjaæferen min hadde kreft elns og måtte avlives! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Rotter i går, ingen rotter i dag. Mødre. Lenke til kommentar
NabbeLoL Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hadde en katt for en del år siden, tok livet av den fordi den la seg i senga til lillebroren min som snart skulle bli født, mamma var redd for at han kunne bli kvaldt(elns). Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 har en katt som lever ennå, den lever et helt vanlig liv Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Katten min døde for en mnd siden. Over 20år gammel, så han hadde allerede gått på overtid en stund. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hva skjedde med dyret ditt? Pappa skjøt den. Katten altså. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva skjedde med dyret ditt? Pappa skjøt den. Katten altså. Hvorfor? Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vår første katt var enda kattunge da den ble påkjørt 20. Juni 2003. Til jul 2004 fikk vi ny, og den 20. Juni 2004 ble den påkjørt. Samme veien. Har vel noe med at vi bor nært en veldig stor vei med mange store kjøretøy, men uansett, datoen er skummel. - Men sann. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Kattene: Miro: Forsvant Shira: Forsvant Brutus: Påkjørt Nusse: Påkjørt Rattata: Forsvant Purre: Forsvant Hundene: Tom: Døde naturlig Jerry: Døde naturlig Stegg: Avlivet grunnet infeksjon Toya: Avlivet grunnet noe beingreier Pan: Avlivet grunnet vann i lungene Zenta: Døde naturlig Keito: Gitt bort Bono: Avlivet, mannevond Zorro: Døde naturlig Gaia: Døde naturlig Zaio: Avlivet, forrige eieren oppdro den galt og det klikket Zaio på hennes gamle dager Freke: Døde naturlig Alpha: Døde naturlig Fuglene: Pip: Døde naturlig Kvirre: Døde naturlig Fire av hundene døde innen 5 mnd etter at fattern vandra til de evige jaktmarkene () Nå har jeg en hund og en katt igjen. *Er flere hunder og katter, men husker ikke navnene. Endret 22. august 2005 av Volcov Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hadde en hund (bouvier) en gang. Men så mente mamma og pappa at hun var så uforutsigbar og kunne bite hvem som helst, bare fordi hun hadde bitt en dame som såvidt begynte å blø, så hun ble avlivet. Har aldri grått så mye. Elsket den hunden. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Bikkja mi, Maya, lever i beste velgående:) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Alle hamstrene jeg har hatt, har fått kreft og mistet tre av de fire bena. Kanskje det er en forbannelse over huset vårt. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Alle hamstrene jeg har hatt, har fått kreft og mistet tre av de fire bena. Kanskje det er en forbannelse over huset vårt. Høres ut som om det er på tide å flytte. Radongass eller noe? Endret 24. august 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tog vs Hund. Resten kan dere tenke dere selv. RIP. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 savner faktisk marsvinet mitt litt når jeg tenker på det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Undulaten min gikk hjerteinfark for to år siden Den pleide å nerde sammen med meg hver dag forran pcn og ødelegge for meg ved å hoppe på tastaturet Har en ca like tam undulat nå, men han vil ikke fly til etasjen under :\ RIP Doffen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Stenges pga 100% unyttig bumping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg