Gå til innhold

VG - Utrolig dårlige på film?

Passasjer

Anbefalte innlegg

Han regisserte også From Dusk Till Dawn der Tarantion bidro som delprodusent og skuespiller.

Tarantino skrev filmen, det er vel det viktigste. Dessuten tok han over regien ved mange anledninger, til Rodriguez' ergelse.

Hehe ja, Tarantino er en luring :!: Har boken om Tarantino "the man and his movies" stående i hyllen. Kan anbefales.

Endret av durabit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Han regisserte også From Dusk Till Dawn der Tarantion bidro som delprodusent og skuespiller.

Tarantino skrev filmen, det er vel det viktigste. Dessuten tok han over regien ved mange anledninger, til Rodriguez' ergelse.

Hehe ja, Tarantino er en luring :!: Har boken om Tarantino "the man and his movies" stående i hyllen. Kan anbefales.

Har "Tarantino - From A to Zed" jeg.

Lenke til kommentar

Tarantino regisseerte første halvdel, Rodriguez den siste (fra den tar av helt med splatter)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tarantino regisseerte første halvdel, Rodriguez den siste (fra den tar av helt med splatter)

Det tror jeg ikke et sekund på. Kilde?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er Robert Rodriguez som har regissert From Dusk Till Dawn ffs! Har dere sett Full Tilt Boogie? Hvis ikke - snurp igjen.

Lenke til kommentar
Tarantino kan sikkert lage splatter han og, tror heller det er han som har laget hele filmen jeg

Hvorfor gidde kommentere Litejk. Både wh1te og jeg sitter med bøker og inngående kjennskap til filmen. Vi vet, du tror :hmm:

OMG krangel mellom filmguruer det liker vi. :p Av og til spør jeg meg åssen Tarantino i det hele tatt klarer å lage en film. Altså når han gir ut intervjuer og slikt klarer fyren så vidt å holde roma sittende i stolen. Ser ut til et det er der det klør mest for han. ;) Hadde jeg møtt han i en mørk gate hadde jeg løpt for livet. :p Tarantino fans ikke ta dette personligt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Av og til spør jeg meg åssen Tarantino i det hele tatt klarer å lage en film. Altså når han gir ut intervjuer og slikt klarer fyren så vidt å holde roma sittende i stolen.

There's a fine line between brilliance and madness.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Batman Begins anmeldelsen: Orda og karakteren hang ikke på greip..

Kill Bill 1&2: Gode filmer

Tarantino: Geni

Pulp Fiction: :love: :love:

Meg: Ny i filmforumet :)

Og med ord som det: velkommen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kom over Jon Selås' anmeldelse av Eraserhead via diskutérfilm.net. Les den her. For en ubrukelig bananfjott! Bah, blir sint.

Synes ikke den var så dum jeg. :)

Det er nemlig kun to terningkast man kan gi den filmen og det er enten 1 eller 6.

Hva med: "Ikke helt blinkskudd." 3...

Edit: Lurer på hvor dum denne posten kommer til å se ut når jeg har sovet ut rusen.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...