Noeledig Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hei, Mitt integrerte lydkort har bare 3 innspillingskanaler.De er -Line in - Rear Mic - Mic og jeg vet ikke hvilket kort jeg bør kjøpe for å få flere kanaler, f.eks "Stereo Mix" eller "Wave".Vel, hele poenget med ett nytt kort var ett som kan, ved hjelp av passende programvare, gjøre opptak av internet lyd og lagre denne til disk. Har spesiellt i tankene Soundblaster Live 24 bit Advanced HD og Creative Soundblaster Audigy 2Z2. Kansklje noen her på forumet kjenner disse to kortene og kan fortelle meg antall innspillingskanaler de har og hva de heter. Andre kort? Takker! -- Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Vet ikke helt om det er dette du er ute etter, men i allefall noen av lydkortene fra ESI har en funksjon som heter DirectWire. Denne lar deg route lyden internt fra et program til et annet. Dvs hvis du vil ta opp fra mediaplayer. Da trenger du bare et program som kan ta opp lyd. Disse kortene er gjerne litt dyrere da de også kan brukes til inspilling av analog og midi-lyder. Immerslund, Filter i Oslo vet jeg har hatt disse kortene men også Procom Lenke til kommentar
Noeledig Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Takk for svar. Det synes nå som om problemet er løst.Etter 1 uke med testing av ulik software som skulle gjøre jobben, men ikke gjorde det, så fant jeg nettopp nå fram til et program som heter "Total recorder".Det gjorde susen. -- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå