fantaboy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva er max spenning jeg bør kjøre når jeg skal overklokke denne prosessoren? Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 regner med det er en eller annen som har litt peiling på det? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvilken kjøler har du? Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 har stock-kjøleren foreløbig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Okei, uten å lage en ny tråd benytter eg sjangsen her. Eg driver å klokke min sandy 3700+ til himmels nå og har en kjøler av denne typen Her Den kjøler veldig bra, og eg har volten på 1.5. Akkurat nå kjører eg stabilitets test i OCCT på 2.79 ghz, forhåpentligvis failer den ikkje Tempen er på 44 grader +-. Så er det sånn ca lik max volt på sandy familen eller? EDIT ; til trådstarter, utifra tester eg har lest så skal våre kjerner la seg klokke bra selv med en boxed kjøler, kommer heilt ann på hver individuelle kjerne da men Endret 21. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg ville bare prøvd klokke til CPUen blir ustabil også øke volten 0,05 til den blir stabil.... Husk å følge med på tempraturen (Helst ikke over 55C) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg ville bare prøvd klokke til CPUen blir ustabil også øke volten 0,05 til den blir stabil.... Husk å følge med på tempraturen (Helst ikke over 55C) Mne man må også ta i betrakting til rammen, litt nisse å klokke cpu max, for å så måtte hive ram timings ganske langt opp Og ende opp med lavere ytelse Lenke til kommentar
smy Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 har sett flere som ikke trenger mer 1.5vcore-1.55v kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå