sara Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 med g-force 2 kortet fulgte det med en liten ledning med et uttak til pc'en og to andre fra ett av de to andre kan jeg der bruke en vanlig tv kabel? hvis jeg kan det hvorfor får jeg ikke noe bilde trenger jeg å endre på noen instillinger eller installere noen progz????? Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 TVtool er av og til en nødvendighet. http://www.tvtool.de Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 tv-tool er ingen nødvendighet da. TIl meg blir skjermen svart ved bruka av Tv tool:-( Men du trenger ikke noen extra progz for å bruke TV-out. Men du må sikkert sette instillingene slik at de går på PAL og IKKE NTSC. + at du kan sikkert ikke ha større oppløsning ut på tv´en din enn 800x600 for at bildet ikke skal komme utenfor skjermen. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Alt etter hvilke drivere du bruker til grafikkortet, er det en funksjon der som heter nWeiw i avanserte egenskaper. Aktiver denne og sett den til å "klone" skjermbildet til tv-utgang. På egenskaper for skjerm nr 2 setter du den til TV (PAL-G tror jeg ?) Lenke til kommentar
sara Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 hva slags kabel trenger jeg?? Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 12:00, Bomboo skrev:tv-tool er ingen nødvendighet da.TIl meg blir skjermen svart ved bruka av Tv tool:-(Men du trenger ikke noen extra progz for å bruke TV-out.Men du må sikkert sette instillingene slik at de går på PAL og IKKE NTSC. + at du kan sikkert ikke ha større oppløsning ut på tv´en din enn 800x600 for at bildet ikke skal komme utenfor skjermen. Hos meg blir skjermen svart UTEN tvtool (skjer med XP), så ja, det kan være en nødvendighet.. Lenke til kommentar
sara Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 er det ikke noen som kan si hva slags kabel jeg trenger Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Enten må du bruke en phono plugg (hvis du har overgang fra s-video) ellers bruker du en s-video kabel. Dette er kabler de har på elkjøpexpert o.l.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå