Jihadinmymind Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Jeg drakk det på en fest i bærum, en kompis som hadde kjøp det av en fyr som igjen kjøpte det fra sverige... Han kjøpte det bare for å showe off, har aldri sett det før i bærum og det hadde heller ingen andre på den festen... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvordan vet folk at det de drikker faktisk inneholder 96% alkohol? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er vel sånn egentlig rimlig umulig for hjemmebrennere å få 96% etanol... men har drikki en del av det de kaller 96% i fjortiss dagene... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Smakt det en gang og hvis det blir en neste gang så skal den jaggu blandes godt ut. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 96% er helt jævlig å drikke Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 96% er helt jævlig å drikke er ikke no glad i det selv,men funker når det blandes godt ut... Glemmer aldri når vi skulle være så tøffe å shotte 96%,det ble en lang og ustabil kveld! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Drakk ein halvliter i med det i går. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Drakk ein halvliter i med det i går. promille da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Drakk ein halvliter i med det i går. promille da? 10.4 Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg drakk det på en fest i bærum, en kompis som hadde kjøp det av en fyr som igjen kjøpte det fra sverige... Han kjøpte det bare for å showe off, har aldri sett det før i bærum og det hadde heller ingen andre på den festen... Jeg hadde ikke giddet å smakt på det før en hadde drukket det og sett hvordan han så ut 24 t etter. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 96% er 110% umulig å drikke rent, det blir ikke mottatt av kroppen, eneste måten å få det ned halsen i hele tatt er om man utvikler mye spytt før man svelger så den blir blandet ned.. Så om noen påstår at de har f.eks styrtet 96% så er det bare ren LØGN eller så TROR de bare at det er 96% og de bør slutte å tøffe seg... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 promille da? Var ikkje så seriøst meint akkurat. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 96% er 110% umulig å drikke rent, det blir ikke mottatt av kroppen, eneste måten å få det ned halsen i hele tatt er om man utvikler mye spytt før man svelger så den blir blandet ned..Så om noen påstår at de har f.eks styrtet 96% så er det bare ren LØGN eller så TROR de bare at det er 96% og de bør slutte å tøffe seg... bullshit. Hvorfor skal det være umulig å drikke 96%?? Med promille fra før av er det ihvertfall mulig! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hvordan vet folk at det de drikker faktisk inneholder 96% alkohol? Kan være noe tilnærmet når det ikke smaker myr-vann etter egenproduksjon. Jo lavere % alkohol, jo værre smak Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 ja vi bønner allså... huff hva skal det bli av oss? er nok ikke bare bønder som drikker hjemmebrent, men att det er mere av det på byggda en i byene vil jeg tro, men ikke alle som bor på landet er bønder Ikke vet jeg.. Er "bonde" selv og vet ikke hva det skal bli av oss, her i hvert fall.. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Hvordan vet folk at det de drikker faktisk inneholder 96% alkohol? Har smakt 80% før i tillegg drakk jeg vodka bart. Når jeg da tok et shot med 96% kjente jeg at det var sykt mye sterkere enn noe jeg hadde smakt tidligere, det "brant" nedover halsen! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Blir kanskje litt feil å svare i denne tråden for jeg har ikke drukket 96% rent men 92% som det ble målt til det med alkometer. Ble egentlig lurt til det da det ikke ble fortalt hva det var som var på 7UP flaska. Lukta litt på den og det lukta en smule brus/sprit og regna med at dette var 7UP lett iblanda heimert, men dengang ei. Det var ren heimert som var helt på ei flaske som ikke var rengjort, derfor lukta av brus. Styrta et halvt kaffekrus med dette før jeg oppdaga at det var ænest. Virka fort gitt men var ikke så ille som jeg hadde trodd. Skal du smake noe som er mye værre prøv rødsprit. Endret 20. august 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Rødsprit har jo stoff for at du skal spy det opp igjen..? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Rødsprit har jo stoff for at du skal spy det opp igjen..? Joda. Det brukes i diverse industrier, og de har tilsatt det for at fristelsen ikke skal bli for stor. Har aldri drukket 96%, og har heller ingen planer om å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg