Gerber Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg var i natt så ufattelig idiot at jeg klarte å treffe ett fint lite hull på en parkeringsplass. Var under akselrasjon ut av parkeringsplassen så farten var økende. Traff da ett hull eller en dump eller noe så det smeller helt greit i bilen. Da jeg kom jeg hørte jeg det kom en fin liten fiselyd dra dekket. Ser da at det er en sprekk på siden av dekket som luften pipler ut av. Om jeg ikke husker helt feil så er vel det en type hull som ikke lar seg reparere med en fin liten plugg og jeg må vel bytte hele dekket. Det jeg egentlig lurer på, er det sånn at man helst burde bytte dekket på den andre siden også for at de skal matche? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 kjøp samme type dekk så matsher de...................................... hvis den andre siden er veldig slitt, så er d jo helt greit å bytte begge.... Har du Traction Controll bør du bytte begge... Dette er jo opp til deg selv da.... pengboka vs. sikkerheten.... Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Når du har fått hull i siden på dekket må det skiftes, det er ikke lov å reparere. Du kan skaffe et dekk med tilsvarende egenskaper som står på motsatt side. Husk det må ha samme hastighetskode. Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Dette er jo opp til deg selv da.... pengboka vs. sikkerheten.... Blir nok sikkerheten som vinner. Er bare litt surt å bytte ut to dekk når de etter planen skal pensjoneres om ikke lenge. Hadde jeg bare hatt råd til de nye felgene nå så hadde jo alt vært greit.... Det er vel prisen man må betale når man ikke alltid er oppmerksom men men, takker for svar.. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg forstår d slik at dekkene framme eller bak må være like! altså dekken framme og bak kan være forskjellig, bare de to framme er like og de bak er lik! trenger ikke være samme framme og bak Lenke til kommentar
Oter Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg forstår d slik at dekkene framme eller bak må være like!altså dekken framme og bak kan være forskjellig, bare de to framme er like og de bak er lik! trenger ikke være samme framme og bak stemmer det,det skal være like dekk på samme aksling Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg forstår d slik at dekkene framme eller bak må være like!altså dekken framme og bak kan være forskjellig, bare de to framme er like og de bak er lik! trenger ikke være samme framme og bak stemmer det,det skal være like dekk på samme aksling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå