danilovic Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har nettopp fått min Netshop 154WS-TV, og er generelt sett veldig fornøyd. Dog, ved bruk av hodetelefoner får jeg en skrekkelig dure/summelyd. Den kommer med en gang PC-en blir skrudd på, og det virker som om den holder rytmen til enkelte komponenter i PC-en. Det går greit så lenge jeg hører på noe annet med grei lydstyrke, men i lengden ble dette veldig irriterende. Det er tydeligvis ikke noe driverproblem, da lyden kommer med en gang PC-en blir skrudd på, i tillegg til at den fortsatt er der når jeg muter i Windows. Skal dette være slik, eller er det bare å sende tilbake laptopen? Var usikker på om jeg skulle poste her, eller i lydkortkategorien. Føl dere frie til å flytte tråden, moderatorer. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) inegrerte lydkort er noe dritt... mye støy i en pc.. kansje et usb lydkort hadde vært noe???? hadde samme problem her, men med stasjonær.. Endret 20. august 2005 av tropic Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Billige komponenter... har et inntrykk av at netshop produktene ligger på høyde med søppelfyllinga. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Billige komponenter... har et inntrykk av at netshop produktene ligger på høyde med søppelfyllinga. Har min 3 Netshop pc, og ikke hatt et eneste intrykk om at komponentene ligger på høyde med en søppelfyllig, og det har ikke medier innen IT bransjen i Norge heller... NB-Neste gang du gir din mening om et produkt så vær saklig eller begrunn det med fakta... Til trådstarte!!! Vi har samme maskin, og problemet ditt har jeg ikke så ta en tlf til Netshop.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Vi har samme maskin, og problemet ditt har jeg ikke så ta en tlf til Netshop.. Vel, jeg prøvde med to typer hodetelefoner, og begge ga samme resultat. Så prøvde jeg med Sennheiser-headsetet, med innebygd volumkontroll, som jeg bruker på den stasjonære, og da forsvant problemet. Er det noen logikk i dette? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er det noen logikk i dette? Den var lei du!! men jeg finner ikke noe logikk her jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå