kaffi Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Er det mulig å få tak i relativt små gele batteri? jeg har noen små planer om å ha ett i sammenheng med bærbar pc siden pcen ikke akkurat har god batteri levetid. Batteriet bør passe i en bæreveke. Lenke til kommentar
Mikkel194 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Det kommer ann på hva du mener med små. Biltema har billige vedlikeholdsfrie blybatterier i mange forskjellige størrelser, men jeg er ikke sikker på om det er gelebatterier Edit: de ser ikke ut til å være gelebatterier, her er adressen: Vedlikeholdsfrie Blybatterier. Anders Mikkelsen Endret 20. august 2005 av Mikkel194 Lenke til kommentar
thomfre Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det kommer ann på hva du mener med små. Biltema har billige vedlikeholdsfrie blybatterier i mange forskjellige størrelser, men jeg er ikke sikker på om det er gelebatterier Edit: de ser ikke ut til å være gelebatterier, her er adressen: Vedlikeholdsfrie Blybatterier. Anders Mikkelsen Som det kommer av navnet, så er det jo blybatterier! Vedlikeholdsfrie BLYBATTERIER... Biltema har nok ikke begynt med gelebatterier ennå, prøv på en bensinstasjon.. Disse batteriene er noe dyrere da... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 prøv å ring de folka her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå