andre_sn Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 å sitte stille mens man ser på kamp er kjipt, akkurat osm det er kjipt å sitte stille på konsert. Kroppen har heller ikke godt av at dere sitter stille i et sett.. det er fett å være litt crazy av og til, og det føles godt å drepe kompisen din på en slu måte, for etterpå å trykke han ned i søla med en passende kommentar. Og siden folk sitter med headset så må man rope. helt naturlig. hvis du ikke klarer å slippe løs dyret inni deg sammen med kompiser på lan, så lurer jeg på hvor kjip voksen du blir.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Jeg mener fortsatt at skriking er unødvendig... Edit: Et mellomrom igjen. Endret 20. august 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 LAN uten bråk er som konsert uten høytalere. Prøv å være stille denne gangen, oppfør dere. Så er det en mulighet for at du får med flere neste gang. Og jeg kan fortelle av erfaring at 6 stk er nok for å ha et artig lan, ofte bedre enn de gangene det har vært flere med. Lenke til kommentar
PØM Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Har selv vært på private LAN hvor folk begynner å skrike pga de dør, det er så unødvendig. Jeg blir litt sur og oppgitt når de gjør slike ting. På LAN er det om å ha det gøy, spille med venner og ha det utrolig kult. Skrikingen ødelegger moroa, men det kan jo være folk som liker det? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 det er forskjell på skriking, og roping. på lan sitter man ofte så tett at man fint kan snakke litt høyere en vanlig, eller rope litt. går man hes derifra er man fjortiss Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Dette sa jeg til foreldrene mine da jeg ikke fikk lov å ha flere enn jeg ville på lan eller ikke fikk lov å gå på lan: Er det bedre at vi henger på spar(butikken nærmest meg) og røyker...da er jeg 14 år da... har fungert hver gang Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Si til han at når dere er 8, har dere perfekte team til spilling. og at vist du skulle utelukke noen så kan det hende at du blir utelukket fra deres lan en eller annen gang. Vis han en film fra et lan der folk holder kjeft, spillr og koser seg. og lag en liste over hvilke porr filmer kameratene dine har. Si til han at han kan ta inngangspenger, og da sier han kanskje at du kan ha flere. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 20. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Dette sa jeg til foreldrene mine da jeg ikke fikk lov å ha flere enn jeg ville på lan eller ikke fikk lov å gå på lan: Er det bedre at vi henger på spar(butikken nærmest meg) og røyker...da er jeg 14 år da... har fungert hver gang Den hørtes bra ut Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Dette sa jeg til foreldrene mine da jeg ikke fikk lov å ha flere enn jeg ville på lan eller ikke fikk lov å gå på lan: Er det bedre at vi henger på spar(butikken nærmest meg) og røyker...da er jeg 14 år da... har fungert hver gang Den hørtes bra ut LOL.. :!: Ordna det seg? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 2. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Nei, får bare ha 6stk. fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå