laggable newbie Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Har en god del spill og mods som bruker Half-Life motor'n. Uansett hvilken mod/spill det er avsluttes det og hopper til Win. Skrivebord. Har win98 og alle patchene til Half-Life,C-S osv osv. Er det noen som kan hjele meg? Ganske kjedelig å komme godt i gang i Counter-Strike og helt plutselig blir alt borte... Et annet problem, etter at spillet har kræsja/avsluttet seg selv sier de fleste spill og prog. at jeg ikke har nok ram. Jeg har jo 256 SD-ram... NEEEEEED HEEEEEEELP!!! thx Lenke til kommentar
cheezes Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Har du prøvd og innstalere original Half_life cden? Så kan du innstalere 1.0.8 half_life update, da får du med "custom game" i Hl menyen. Etter å ha innstalert disse to kan du innstalere hva du enn måtte ønske av add ons til HL. Men husk å instalere alt på C: eller d:Sierrahal-life. Dette burde fungere. Sånn har jeg det, det skjer aldri noe feil, omtrent!!! Noe feil må du regne med uansett. Men skal du spille HL med forskjellige add ons fungerer dette best. CHEEZES Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Tror det er samme hvilken mappe det ligger i. Installer Half-Life på nytt... og viss det ikke virker... FORMATER! Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Jau! Det løser alltid alle problemer. Den støtter jeg. FORMATER!! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Ikke nevn ordet FORMATER!!! Jeg måtte her om dagen formatere harddisken min fordi for 1 år siden var jeg dum nok til å ikke "dele" opp harddisken min..Det skulle vise seg å være et dumt trekk. Jeg måtte nemlig formatere 35 GIGABAITT!! Da var humøret på topp veit du... men men...formateringa løste hvertfall problemet,selv om jeg måtte bite i det sure eplet =) Men bare så det er sagt: FORMATERING er liksom siste utvei hvis noe er galt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå