Gå til innhold

Open Beta for Battleground Europe 25.aug


Anbefalte innlegg

Takker eranro. Da tror jeg at jeg hopper på som bombeslipper/mg-fyr på et bombegly da. Er jo ikke gale det heller da. Det som hadde vræt tøft var å gjenskape bombetokter fra andre verdenskrig. Spesielt tenker jeg da på den ene store demningen som ble tatt ut av et bombefly med en hoppebombe.

 

Tror jeg ser for mye på Discovery Channel ;)

 

Når jeg blir atten skal jeg vurdere å spille spillet framover. Da får jeg nemlig mest sannsynlig eget kredittkort, så jeg kan betale via nettet og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"JIPPI, ENDA ET SPILL FRA 2. Verdenskrig" Jeez, er ikke folk lei krig snart?

 

Skulle ønske folk var lei krig - på ordentlig. :D

Men sånn er det nå ikke.

 

Til Magnus:

 

Du kan ikke registrere deg enda, de åpner for registrering på torsdag (jeg har sendt mail til dem angående datoen for å se om det virkelig er på torsdag og ikke onsdag).

Men last det gjerne ned allerede, så er du klar til å hoppe rett i det når du har registrert deg.

Lenke til kommentar

Er det hovedsaklig modne folk som spiller dette, som forstår verdien av teamplay og strategi? Isåfall høres det veldig interessant ut. Jeg har visst om det siden det kom i første utgave, men joinet aldri av en eller annen grunn. Husker jeg leste rapporter fra den første betaen, og de var til tider hysterisk morsomme :)

 

Dette blir jo nesten som OFP, bare online.. :dribble:

Lenke til kommentar
Er det hovedsaklig modne folk som spiller dette, som forstår verdien av teamplay og strategi? Isåfall høres det veldig interessant ut. Jeg har visst om det siden det kom i første utgave, men joinet aldri av en eller annen grunn. Husker jeg leste rapporter fra den første betaen, og de var til tider hysterisk morsomme :)

 

Dette blir jo nesten som OFP, bare online..  :dribble:

Dette er vel det online-communityet med høyest gjennomsnittsalder. Det var en minicon tidligere i år, hvor CRS (skaperne) og spillere møttes for en helg. På bildene derifra var det veeeeldig veldig få under 20, sikkert de fleste over 30. CRS er vel selv 30-40-(50?) år gamle. Så har du jo også eldre folk enn det.

 

Til og med ordentlige piloter spiller spillet, fordi det er så omfattende og realistisk. Om jeg får dem på min 6 o'clock, så kan jeg likesågodt ta meg en kjeks. :cry:

 

Oj. Javisst. Du spurte om modne, og ikke hvor gamle de var... :ermm:

Dette er det eneste MMOG-spillet jeg har spilt, så jeg har ingenting å sammenligne med. Men om jeg skulle ta en sjanse, så finner du ikke et bedre community. :thumbup:

 

EDIT: Datoen for open-beta ER 25.august kl.1900. Dessverre så var 24.august en skrivefeil. Doh!

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Ny preview ute: http://www.jolt.co.uk/index.php?articleid=4481

 

Ja, i dag er det altså open-beta-start klokken 19.00. Håper mange kommer og vil teste det ut!

Om dere ikke har det allerede, så anbefaler jeg å laste ned Teamspeak. Det er fint med chatten ingame, men hjelper betraktelig med TS. Det er egen TS-server for ALLIED og egen for AXIS (selvsagt, eller så hadde spioneringen vært altfor mye).

For å komme inn på den allierte ts-serveren som registrert bruker (da kan du bytte til den kanalen du vil), så må du registrere deg på AHC (Allied High Command Headquarter) sine forum HER. Merk at du KAN logge inn på TS-serveren Anonymt også, men kan da bare være i lobbyen.

Teamspeak-serveren er "endround.com".

 

Jeg kommer til å være der (90% sikkert) og kan da svare på spørsmål (på norsk!), og geleide dere til action.

Communityen generelt er svært behjelpelige med nybegynnere, så om dere ikke gidder prate med meg, så ikke vær redd for å spørre andre ;). Det er en egen HELP-channel in-game.

 

Håper dere velger å spille allierte... :D

Lenke til kommentar

Spilte WWII online en stund i våres, helt fantastisk spill egentlig, om du ser bort fra grafiken. Om jeg husker rett fra det jeg leste meg til så er området vi spiller på hele europa i halv målestokk! Å fly fra kysten av frankrike og inn til et område med kamp kunne lett ta en halvtime. Underveis kunne du se ned på andre kamper som foregikk under deg i andre byer, og som du selvsagt kunne stupe ned og väre med på om du dreit i oppdraget.

 

Skal nok sjekke ut dette ja, og begynne å henge med litt igjen. Har ikke spilt noen andre spill som gir deg denne fölelsen av å virkelig väre med på noe stort!

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Da er alt duket for en heftig opplevelsemklokken 19:00. Beta-en er allerede lastet ned og jeg er klar til kamp. *Glede seg som en liten unge*. Jeg skal jumpe rett inn i en fly squadron. Kan man flky lettvekter fly som ny da, eller krever også dette bedre rank?

 

Jeg har teamspeak 2 så skal regge meg på forumet og komme meg inn på chatten.

 

Takker spesielt Erano for dette gode tipset, samt informasjon, råd og meget gode innlegg.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...