Gronz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Tenkte å spørre om kritikk på noen bilder jeg tok i sommer. Jeg har ikke holdt på med fotografi, særlig ikke landskapsfotografi, så ikke vær altfor nådeløs. Bildeserien har jeg kalt "Pure Nature" (sikkert dårlig navn, men jeg er dårlig på sånt). 1. Bilde #1: "Fred" 2. Bilde #2: "Vidde" 3. Bilde #3: "Stein" 4. Bilde #4: "Stille kveld" Lite fantasifulle navn på bildene, men det er nå så. Bør jeg bruke mindre fremtredende copyright/credit-"lapper"? Endret 20. august 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Fready Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du bør definitivt bruke mer diskret copyright info. Ville også kjørt i alle fall det siste bildet gjennom en runde i Neat Image for å få fjernet en del bildestøy. Ellers helt greie bilder... Mvh Fready Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det copyright greiene er bare teit og ødelegger bildet. Hvorfor skal du ha copyright på naturbilder? For å leke proff? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Det copyright greiene er bare teit og ødelegger bildet. Hvorfor skal du ha copyright på naturbilder? For å leke proff? Grunnen til at jeg plasserte et copyright-statement på bildene var at jeg ble fortalt på IRC-kanalen #photography på FreeNode at det var en god vane å legge til seg. Men jeg er enig at det ødelegger bildet ganske mye. Edit: ...og derfor er copyright-statementet på bildene nå fjernet. Endret 20. august 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ahh... mye berde nå, likte spesielt bilde 2 godt. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Takk for tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå