nassass Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 hei, nå har jeg fiksa å tatt for høy oppløsning på skjermen så nå står det på skjermen: video lege ej supporterrad(også er det tre brikker med farger rett under, rød, grøn og blå) så skjermen har altså slukknet bare at det står: video lege ej supporterrad! hva kan jeg gjøre med dette svar fort om du kan!! må jeg starte gjennopretning?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Start maskinen på nytt igjen og start opp i 'Sikkermodus'- Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Siden du er ny på forumet anbefaller jeg deg og ta deg en titt rundt. Dette er ganske klart et skjermspørsmål. Og det har vi egen kategori for. Når det er sagt så skal det vel godt gjøre å endre til en oppløsning som ikke funker. For du får jo spørsmål om du vil beholde instillingen. Vanskelig å trykke ja hvis skjermen er svart... ##Flyttes## Lenke til kommentar
nassass Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 takk fiksa det igjen:D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg