-KING- Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) [Fjernet innhold] Endret 8. juli 2007 av varun91 Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 hvis du er koblet inn i Routeren via Lan-kontaktene så skal du bare skrive inn 192.168.0.1 i IE. Da blir du spurt om brukernavn/passord som er Admin. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Passordfeltet skal være : Blankt . Altså slik trådstarter sier . Jeg villet gjort en liten ting først hadde jeg vert deg . Hold inne den lille resetknappen som befinner seg mellom Wan porten og Strømledningen i minimum 15sekunder for å forsikre deg om at routeren er "blank" om du skjønner siden den kan ha låst seg slik at du ikke får generert sidene . Vent til routeren er fullt oppe å kjøre før du prøver logge på . Skjekk at du får IP 192.168.0.100 på pc nr1 som f.eks er koblet til lan port nr1 . Og når du kommer så langt som at du kommer inn så kjører du Wizarden til punkt og prikke så garanteres det at alt fungerer som det skal etter få sekunder/minutter alt etter hvor rask du er . Dette gjør at alle WAN settings instiller seg selv så du slipper tenke på eventuelle "problemer" med diverse DSLmodem/router konfigurasjoner . Have Phun Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Har allerede prøvd det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det funket for meg og følge bruksanvisningene... Lenke til kommentar
khare Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Bare så vi har alt på det rene her - du er koblet til via lankabel? (ikke krysset) Og får du opp den passordboksen i det hele tatt? Hvilken ip-adresse får evt. maskinen din? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Om du bruker kryssa kabel eller ikke skal ikke ha noe å si. Er denne routeren ny eller brukt? Får du tegn i windows at du er tilkoblet et nettverk? Får du kontakt med routeren i det hele tatt? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva skal du konfiggurer for da? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 De fleste feila jeg har vært på når det gjelder dette problemet er at kunden har satt fast ip adresse på pc'en til en annen range enn routeren.. evt samme ip som routeren, men da skal man i utgangspunktet få opp en adresse med ip konflikt. Lenke til kommentar
khare Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Om du bruker kryssa kabel eller ikke skal ikke ha noe å si. Jeg bruker DI-624+ selv - og den får jeg faktisk ikke kontakt med dersom jeg bruker krysset kabel. Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 På DWL routerene er det med et program på cdn som du kan bruke for å sette opp.. Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Har klart å ordne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå