Ole Marius Waaler Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) hei jeg har en ST lab router. og trenger veldig hjelp.. for når jeg spiller eller sitter på vt eller noe så henger alt noen ganger vært 10-15 min liksom. jeg har lest hjelp på routern og der står det at jeg må sette opp: Special Application Some applications require multiple connections, such as Internet gaming, video conferencing, Internet telephony and others. These applications cannot work when Network Address Translation (NAT) is enabled. If you need to run applications that require multiple connections,-specify the port normally associated with an application in the "Trigger Port" field,select the protocol type as TCP or UDP, then enter the public ports associated with the trigger port to open them for inbound traffic. Men jeg veit ikke hvordan Trigger Port, Trigger Type, Public Port og Public Type det er på cs og vt osv jeg.. Lurte på om noen viste hva jeg skulle gjøre (iNet er ikke sånn hvis jeg napper ut Routern og har rett i pcen) Endret 19. august 2005 av Ole Marius Waaler Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei... ...Og velkommen til forumet. Hvilken ruter har du? Lenke til kommentar
Ole Marius Waaler Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 den heter ST lap! står ikke mer på den Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 den heter ST lap! står ikke mer på den http://www.portforward.com/english/routers...nter_Strike.htm Lenke til kommentar
Ole Marius Waaler Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Tusen Takk. prøve og fikse litt da Lenke til kommentar
Ole Marius Waaler Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Men jeg gjore det men funka ikke. hang på cs osv fordetom! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Men jeg gjore det men funka ikke. hang på cs osv fordetom! Hvor rask linje har du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå