Spirax Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei ! Har en Hp ipaq rx3715, på idedata.no står det at det er mulighet for Terminal Services Client , men jeg kan ikke finne det inne på min pocket pc, noen som har samme pocket pc å vet om det går ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 er vel wm2003 der og start->programs->i en av mappene her ligger det, jeg har det selv men har endra navn på mappene. Men tror ikke det er noe alle putty, er mer remote desktop eller noe. pocketputty er ett alternativ til putty for pocketpc =) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Eg har hx2110, som er noe simplere, men samme OS. Her har eg Terminal Klient, som i praksis gjør at eg enten kan logge med på skrivebordet på en XP maskin, eller på en Terminal Server. Du får da opp skrivebordet på den aktuelle maskinen, som er noe større en skjermen du sitter med Tastatur anbefales da. Ellers skal den ligge under Start -> Programs -> Terminal Services Client Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 kan ikke finne det, men det skal vel egentlig være på den ? Det jeg har tengt til er å logge på eksternt skirvebord. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Har du sett på cd-platene som følgte med? Kanskje det ligger noe ekstra. Men samtidig så har en kollega av meg kjøpt rx3715, og han har bla et program som fungerer som fjernkontroll, som eg ikke har. Tror kanskje det er varierende hva som følger med. Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 tenker det programme heter nevo vis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå