CellularDude Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Finnes det billige eller gratis nedtellingsprogram (Timer) for Symbian 6? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kan du ikke bruke noen av de som er gratis på My-Symbian? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Fent ett der under kategorien "Time", som het "mCountDown 1.01 ". Det fikk ikke spesielt god tilbakemelding, og er lite fristende å betale for. Ellers fant jeg ikke noe på my-symbian. Har også lett en del andre steder uten hell. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 hva med en stoppeklokke? hvis ikke funker jo en alarm helt greit ville jeg tro. Er vel kalender på den eller noe. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Ja, kalenderalarmen er jo grei den, men tar noget mer tid å sette opp enn en timer. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg bruker et program som heter PocketCounter. Den har både nedtelling, opptelling og sånt, men den må legges på telefonminnet for å fungere! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Lastet ned betaversjonen, og bortsett fra at telefonen kun ga fra seg et lite "anonymt" pip når netellingen løp ut, fungerte det hele meget bra! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ja, irritert meg litt over at den ikke varsler på en annen måte selv, ellers er programmet bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå