twicedice Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 For noen dager siden så jeg på vg.no at man kunne laste ned en demo av monopol så jeg fikk en fil som jeg kunne laste demoen ned med. Siden det tok så lang tid (har isdn) avbrøt jeg og skulle slette filen. Men neeeeida det går ikke ann. Kan heller ikke endre navn eller plasering. Hjelp! Btw har scannet pcen med det som finnes av programmer + virus sjekkeren min Nod32. Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Gå i sikkerhetsmodus å se om du kan slette den der Endret 19. august 2005 av Gforce Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 For prøve det Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Om du brukte torrent o.l kan det hende du må lukke programmet. Ellers kan du gjøre som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Får fremdeles ikke bort den mongo filen! kan jeg få en link til KillBox.exe eller noe av samme slag? Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 http://www.bleepingcomputer.com/files/killbox.php Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Tusen takk det ordnet allt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå