Tronsn Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) hei.. Ordre dato: 2005.05.13 Jeg hadde nettopp kjøpt meg data deler til ny pc, Headsett(icemat) og Trådløs ruter(di-624+) fra PSDATA og med en gang jeg hadde fått pcn til og kjøre som en volvo Amazon så ville jeg ha NETT.. Jeg koblet opp ruteren som det sto i bruksangvisningen(like lett og forstå som i den rutetekokeboken) MEN jeg fikk ikke på nett. ruteren var koblet opp mot telenors thomson510i modem/ruter. jeg hadde slått av nødvendige innstillinger på modemet. MEN ingenting virket. jeg prøvde og prøvde og saken er at jeg er litt datakyndig fra før så DETTE irriterte meg. kom bare ikke på nett på noen av pcene. og da ga jeg opp. Og noen dager etterpå sprakk headsettet når jeg spilte spill. så nå er det kul umulig og ha det på hodet.. OG, saken er den at jeg har lyst til og levere inn RUTEREN(di-624+)headsettet(icemat) Tror dere jeg kan få ett nytt headsett og levere inn ruteren. eller må jeg bare ha det? begge tingene kostet ca 1000kr Siden jeg ikke har gjort noe med det før er pga FERIE Endret 19. august 2005 av Tronsn Lenke til kommentar
tropic Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 send mail til psdata så raskt så mulig.. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) ok. om at jeg ikke kom meg på nett med ruteren og headsettet ble ødelagt under normale omstendigheter!! og ber om retur av varer! Edit: Har ikke sendt sånn mail før Endret 19. august 2005 av Tronsn Lenke til kommentar
tropic Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ja.. men tviler på om d går m rutern.. Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 rutern er den jeg helst vill ha bort!! jeg har delvis bestemt meg for kablet nett. og har tenkt og kjøpe en ny ruter fra dæm.. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) *Innlegget fjernet da sms språk ikke aksepteres på forumet* Endret 24. august 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Ja jeg fant ut at det må være det beste.. kremt jeg mente svitsj. Er det ingen sjanse for og returnere ruteren? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er vel strengt tatt ikke retur på dette da det har gått litt langt over tiden? Lenke til kommentar
tropic Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er vel strengt tatt ikke retur på dette da det har gått litt langt over tiden? du sa noe der ja.. Ordre dato: 2005.05.13 Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Det har vært ferie og jeg har rett og slett ikke hatt tid til og gjøre noe med det. Jeg håper de er så snille at jeg får retur på varene:-) Lenke til kommentar
tropic Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 men send mailen NO.... ikke vent.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det har vært ferie og jeg har rett og slett ikke hatt tid til og gjøre noe med det. Jeg håper de er så snille at jeg får retur på varene:-) 5 minutter til rådighet har du vel hatt i løpet av den lange ferien? Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 DONE Mail sendt til psdata. At jeg ikke gjorde dette før..... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 routeren er det lite håp på, der lever du på god vilje. Den andre er kurrant sak Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg fikk svar fra PSdata og de sa at jeg kunne retunere ruteren men det var mindre håp for headsettet:( Hei, returnummer ********* for bredbåndsrouteren er sendt i egen e-mail. Den vil bli tatt inn, sjekket og evt. erstattet. Når det gjelder headsettet, så må vi få info om faktura nummer for å lage returnummer hvis du fortsatt ønsker at vi skal ha den inn for vurdering. Hva er ett faktura nr??? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva er ett faktura nr??? Et løpenummer som står på fakturaen/kvitteringen du fikk fra selger når du kjøpte produktet. Det står vel gjerne "Faktura nr: " etterfult av fakturanummeret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå