Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?(Retur av ruter og icemat?)

Anbefalte innlegg

hei..

Ordre dato: 2005.05.13

Jeg hadde nettopp kjøpt meg data deler til ny pc, Headsett(icemat) og Trådløs ruter(di-624+) fra PSDATA :p

og med en gang jeg hadde fått pcn til og kjøre som en volvo Amazon så ville jeg ha NETT..

Jeg koblet opp ruteren som det sto i bruksangvisningen(like lett og forstå som i den rutetekokeboken) MEN jeg fikk ikke på nett. ruteren var koblet opp mot telenors thomson510i modem/ruter. jeg hadde slått av nødvendige innstillinger på modemet. MEN ingenting virket. jeg prøvde og prøvde og saken er at jeg er litt datakyndig fra før så DETTE irriterte meg. kom bare ikke på nett på noen av pcene. og da ga jeg opp. :blush:

Og noen dager etterpå sprakk headsettet når jeg spilte spill. så nå er det kul umulig og ha det på hodet..

OG, saken er den at jeg har lyst til og levere inn RUTEREN(di-624+)headsettet(icemat) Tror dere jeg kan få ett nytt headsett og levere inn ruteren. eller må jeg bare ha det? begge tingene kostet ca 1000kr :(

Siden jeg ikke har gjort noe med det før er pga FERIE :whistle:

Endret av Tronsn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk svar fra PSdata og de sa at jeg kunne retunere ruteren men det var mindre håp for headsettet:(

Hei,

returnummer ********* for bredbåndsrouteren er sendt i egen e-mail. Den vil bli

tatt inn, sjekket og evt. erstattet.

Når det gjelder headsettet, så må vi få info om faktura nummer for å lage

returnummer hvis du fortsatt ønsker at vi skal ha den inn for vurdering.

Hva er ett faktura nr???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...