Gnuen Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Har kjøpt meg dvd brenner og fikk nesten sjokk da eg såg dei norske prisene på dvd-r plater. Noen som hvet om noen plasser der dei selger billige dvd-r plater norge/utlandet? komplett.no har mmore plater til 55pr stk ser i uk /usa dei har plater til 20 spenn plz hjelp blir fattig av dette. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Du kan jo kjøpe fra utlandet da. Så lenge vareverdien ikke overstiger 200 norske kroner, så blir det ikke innkrevd moms og så videre ved innføring i landet. Så da spørs det kun hvor dyr porto det er, men kjøper du noen plater i slengen så bør det kunne lønne seg. Ellers så vil nok prisen synke ganske kjapt nå som DVD brennere er blitt mer vanlig. CD-R kostet jo godt over 50 kroner når de kom...tror prisen var nærmere 100 kroner når det var helt nytt. Så snart så er det like vanlig å gå og kjøpe 20 DVD-R som det nå er å gå og kjøpe 20 CD-R. :smile: Lenke til kommentar
msh Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Ja jeg tror at prisene til dvd-r platene faller.På EasyPC webshop,går det ann å få tak i DVD-R plater ned til 32,- Her er linken http://www.easypc.no/listprodukter.asp?id=...vn=DVD%2DPlater Lenke til kommentar
msh Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Ja jeg tror at prisene til dvd-r platene faller.På EasyPC webshop,går det ann å få tak i DVD-R plater ned til 32,- Her er linken http://www.easypc.no/listprodukter.asp?id=...vn=DVD%2DPlater Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 32 kr er ikke ille når du tenker på at du får 4.3bg inn på en plate. Lenke til kommentar
rlangtind Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Gnuen: Mail meg dersom du fremdeles er paa utkikk etter billige DVD-R plater. Jeg har et par spindler med Bulkpaq DVD-R jeg skal selge.. Spindlene har 25stk DVD-R hver (4.7GB, Generasjon 3, Version 2.. Helt nye fra produsent), er fremdeles forseglet. Mvh, Rune [email protected] Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Samtlige webshop'er selger "noname" dvd-r til 23,- pr stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå