Kadmium Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Her er altså "historien" min kort og greit. Jeg skulle nå nettopp inn på system32 mappa mi som ligger i C:\WINDOWS. Men den var ikke der Systemet mitt fungerer som vanlig men mappa er ikke der. Mappa er ikke inne i windows mappa, men når jeg skriver C:\WINDOWS\System32 så kommer jeg inn. Jeg har på både "Vis skjulte filer og mapper" og "Vis beskyttede operativsystemfiler". Hva er det som kan ha skjedd, og hvor ligger egentlig system32 mappa mi? Takk for svar Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 vel det var jo et nytt problem (selv om det ikke har noe med programmering under windows) jeg har aldri hørt noe lignende, men maskinen din burde ikke funke. du kan jo søke etter et par filer som liggger under system32 hos meg (winxp sp1) dxdiag.exe ftp ipconfig mspaint.exe notepad.exe ntdll.dll Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Her er altså "historien" min kort og greit.Jeg skulle nå nettopp inn på system32 mappa mi som ligger i C:\WINDOWS. Men den var ikke der Systemet mitt fungerer som vanlig men mappa er ikke der. Mappa er ikke inne i windows mappa, men når jeg skriver C:\WINDOWS\System32 så kommer jeg inn. Jeg har på både "Vis skjulte filer og mapper" og "Vis beskyttede operativsystemfiler". Hva er det som kan ha skjedd, og hvor ligger egentlig system32 mappa mi? Takk for svar 4702046[/snapback] Jeg har akkurat samme problem, men bare gir f**n i det. Det har ofte tatt kortere tid å bare skrive "system32" enn å lete etter mappa. Siden du og jeg har akkurat samme problem, kan du prøve å starte cmd fra Start>Run for å se om det starter normalt? Jeg har litt problemer med akkurat det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Jeg har løst dette problemet. Eller, det løste egentlig seg selv når jeg var tvunget til å ta en reinstallasjon av Windows, enkelt og greit. Lenke til kommentar
backup Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Hvis det er er så at system32 mappa ikke vises i explorer.exe, kan det være en ubuden gjest (virus etc.) som gjør den den usynlig. Har vært borti dette. Brukte anitvirus og attrib kommandoen: attrib -a -h -r -s c:\windows\system32 som fiksa det. Ta iallfall en titt på attrib for å se hva den kan gjøre, og kjør grundig antivirus før du eventuelt forsøker med attrib. Endret 25. april 2006 av backup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå