HondaNSR Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei. Lurer på om noen her kan nevne noen butikker som selger plakater? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Free Record Shop har da endel poster paradise Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 dra til kino å spør etter plakater, av og til gir de gratis ut! :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Sjekk ut Poster-Paradise, det er veldig mye bra der. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Poster Paradise er veldig bra. Har også bestilt eit par ting frå All Posters Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Poster Paradise er veldig bra.Har også bestilt eit par ting frå All Posters Hvorfor står prisen i Nkr? Norske kroner? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Poster Paradise er veldig bra.Har også bestilt eit par ting frå All Posters Hvorfor står prisen i Nkr? Norske kroner? Er ikkje det ein fordel då? Slepp kundane stresse med valutakurs osv. Trur dei er amerikanske, men synes eg las noko om at dei hadde fått lager i europa nylig. Uansett er heilt trygt å handle der, må bruke kort vel å merke. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 På MovieTime her i Horten kan man få plakater gratis hvertfall. De setter ut plakater av nye filmer i en bøtte som kundene kan ta fra (De tar ned plakater når det kommer nye filmer, og da kaster de dem ikke, men gir de heller til oss. Kjempesmart!) Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Noen butikker som selger plakater av f.eks. Aprilia RS 125? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 www.filmplakater.no har mange sære, dyre og sinnsykt kule plakater. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Poster Paradise er veldig bra.Har også bestilt eit par ting frå All Posters Hvorfor står prisen i Nkr? Norske kroner? Er ikkje det ein fordel då? Slepp kundane stresse med valutakurs osv. Trur dei er amerikanske, men synes eg las noko om at dei hadde fått lager i europa nylig. Uansett er heilt trygt å handle der, må bruke kort vel å merke. De er norske.. Er i trondheim.. Welcome to Poster Paradise Webshop! This shop is currently designed to serve customers in Norway. Plans to open an international version have been temporarily postponed. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 www.filmplakater.no har mange sære, dyre og sinnsykt kule plakater. Ok, det der var bare usaklig. 5000,- for en Lost in Translation-plakat. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 www.filmplakater.no har mange sære, dyre og sinnsykt kule plakater. Ok, det der var bare usaklig. 5000,- for en Lost in Translation-plakat. Norge FTW Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 www.filmplakater.no har mange sære, dyre og sinnsykt kule plakater. Ok, det der var bare usaklig. 5000,- for en Lost in Translation-plakat. Norge FTW hvorfor er plakaten sååååå dyr? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Poenget med filmplakater.no er at det er plakater for samlere. Det er altså "orginale" plakater. Det beste de har er de polske filmplakatene. Jeg sa det var sært. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Poster Paradise er veldig bra.Har også bestilt eit par ting frå All Posters Hvorfor står prisen i Nkr? Norske kroner? Er ikkje det ein fordel då? Slepp kundane stresse med valutakurs osv. Trur dei er amerikanske, men synes eg las noko om at dei hadde fått lager i europa nylig. Uansett er heilt trygt å handle der, må bruke kort vel å merke. De er norske.. Er i trondheim.. Welcome to Poster Paradise Webshop! This shop is currently designed to serve customers in Norway. Plans to open an international version have been temporarily postponed. Henviste til All Posters eg, Poster Paradise blei vel diskutert litt før mitt innlegg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 På MovieTime her i Horten kan man få plakater gratis hvertfall. De setter ut plakater av nye filmer i en bøtte som kundene kan ta fra (De tar ned plakater når det kommer nye filmer, og da kaster de dem ikke, men gir de heller til oss. Kjempesmart!) Var der for et par dager siden og plukka med meg noen Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen butikker som har anime-plakater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå