Civilix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg og en kammerat liker og spille sammen mot computeren i BFME, men nå er det slik at vi ikke har noe spess problemer mot 6 hard army på lag lengre. Så da lurte jeg på om noen visste om noen maps som støttet 10-20 players(spillet støtter vel opp til 20 tror jeg) eller et user made map som AI'n spiller veldig bra på? Desverre er aien og de offesielle mappa altfor lette Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Spillet støtter optill 8 spillere. Der går grensen, også på maps Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Koffor ikke spille online? Det er en del verre en 6 hard army... Endret 25. august 2005 av [TA]Gunners Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Spillet støtter bare opp til 8 spillere. Dvs at 6 er det meste. Spill online! Comp er så patetisk. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Angående å spille online: Fungerer dårlig når LAN-lokalene våre ikke har internett. Desverre er det bare et begrensa utvalg av kameratene min som er værre enn hard army :| Finnes det noen form for "ultra-hard"-mod da? som gir computeren mer/evig med penger? Det med 20 players tok jeg bare fra den lille tiden jeg brukte på å sjekke ut editoren hvor jeg i 'player list' fikk definert opp 20 "players", men jeg har ikke satt meg inn i den og var nok helt på jorde, Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Tror du var helt på jorde ja ^^ Nope, har ikke hørt om noen slik mod ihvertfall. Når jeg er på lan uten internett pleier jeg bare å leke, spille mot alle de andre f.eks. men du burde spille online ellers Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Denne mod er meget bra hvist du vil prøve noe nytt. http://h528228.serverkompetenz.net/elb/ind...p?redirect=true Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 lol, den må jeg prøve Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Denne mod er meget bra hvist du vil prøve noe nytt. http://h528228.serverkompetenz.net/elb/ind...p?redirect=true Takk, laster ned nå, ser artig ut. Lenke til kommentar
bergice Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 du kan jo prøve å legge til noe flere fiender på multiplayer spillene :o Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Eller spille mot venner? Er ein følelse som kan måle seg med å gruse sin beste venn i MP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå