EinarEriksen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ukens flørt: Vertu Signature Vertu er en produsent som nok svært få har hørt om. Modellen Signature fra produsenten befinner seg høyt oppe i luksusklassen, og er laget av materiale i ypperste klasse. Prisene ligger opp til 135 000 kroner, og Beckham, Paltrow og Madonna er blant kundene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
warpig Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 å, huff... synes den egentlig ikke var så fin jeg ... men hvis du kjøper den så får du ihvertfall en telefon som ingen andre har men er ikke den egentlig litt gammel? det begynner å bli en stund siden jeg ås den i et sånnt blad, tro det faktisk var inpoc bladet Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ser det står at Vertu er engelsk, men moderselskapet til Vertu er vel Nokia såvidt jeg vet!? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Du gjør nok ikke det. Moderselskapet er Nokia, men Vertu har hovedkontor i England og er egentlig svært selvstendig. Jeg har nå nevnt dette i artikkelen. Takk for tipset Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Snasen telefon. Kom over en sånn på en butikk i Berlin i vår, kostet litt over 15.000 euro. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Du gjør nok ikke det. Moderselskapet er Nokia, men Vertu har hovedkontor i England og er egentlig svært selvstendig. Jeg har nå nevnt dette i artikkelen. Takk for tipset Hyggelig å se at tips blir tatt med i artiklene. Jeg vet forsåvidt at Vertu er selvstendig i forhold til Nokia, men syntes likevel at det kunne være relevant. Det er jo slik at eksempelvis Audi og Skoda har samme eiere (VAG-gruppen), men det betyr jo ikke at de ellers har noe direkte med hverandre å gjøre.. Slik er det jo i alle bransjer! Lenke til kommentar
Juukamen Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 lurer på hvor mange av de norske fotballspilelre som har en mobil til over 50.000 ?? Riise's er vel i den klassen ?? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Tviler at det er så mange som har en sånn her i norge. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Leste på jobben en gang at det var en norsk importør som solgte den "billige" utgaven til 34.999,- Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Denne er rålekker Føyer seg inn i rekken av mobiler jeg hadde kjøpt om jeg var en helt annen person. Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hm kan det er feil at denne ikke selges i Norge. Selges for 30 000,-. Ikke mange butikker som selger denne da, men er mulig å ta inn til Norge gjennom nokia. Ja med norsk meny og manual. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Vel, greit at de vil skjemmes seg litt bort, men jeg har aldri skjønt dette med å velge etter høyest pris.. Den var jo skikkelig støgg og greier Om jeg skulle hatt en luksusmobil i ekslusivt materiale hadde jeg heller tatt 8800 (?) Den er i alle fall stilig :!: Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Steike, for en fin telefon. En telefon jeg faktisk ville kjøpt, hadde det ikke vært for at jeg ikke er milliardær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg