nassass Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 hei, jeg har XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 og lurer på hvordan jeg kan yte dette kortet så best som mulig på en bra måte! har akkurat fått ny pc så lurer på det... takk for fine svar:D Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Eneste du kan gjøre er å overklokke det Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Det beste du kan gjøre er å overklokke det, for å oppnå best resultater bør du kanskje skifte kjøler på GPU! last ned nVidia-tweaker så prøver du deg frem til du finner øverste stabile hastighet og "locker" den! -MortenGj Lenke til kommentar
nassass Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 hvordan kan jeg overklokke det? programmer osv.. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Bruk et program som heter powerstrip. Funker fet til overklokking, lysinnstillinger osv! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Selv vil jeg anbefale at du bruker Coolbits til ForceWare, dette er en register endring slik at du får frem mulighet for å klokke via "driverene til Nvidia" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå