Gå til innhold

Verdens største forum?

simerix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gaia Online er helt villt. Gå på "Chatterbox-forumet", og prøv å start en tråd. Den er forsvunnet til side 3 eller noe så fort den er opprettet. Der går det faen meg fort. Er noen der som har over 140 000 poster, og har vært registrert bare siden september 2004. Dvs 140 000 poster på ett år, hvilket betyr 383 poster per dag.

Da sier jeg bare 'get a life' :ermm:

Lenke til kommentar
Gaia Online er helt villt. Gå på "Chatterbox-forumet", og prøv å start en tråd. Den er forsvunnet til side 3 eller noe så fort den er opprettet. Der går det faen meg fort. Er noen der som har over 140 000 poster, og har vært registrert bare siden september 2004. Dvs 140 000 poster på ett år, hvilket betyr 383 poster per dag.

Hvordan kan noen få noe ut av et slikt forum? Med tanke på at det går så sykt fort. Folk har jo ikke tid nok i døgnet til å sjekke ut en brøkdel av trådene.

Lenke til kommentar

Bare 5 plasser vi må nå for å være den største IPB forumet i verden. Dette klarer vi!

syns nå dette forumet har klart å holde et skikkelig bra kvalitetsnivå iforhold til flaming og trolling. Positivt at OT-snakk ikke blir medregnet. Avatar osv er begrenset, øker oxo brukeropplevelsen :D

Lenke til kommentar

5,3% av de besøkende er fra østerrike? det virker tvilsomt på meg!

Lurte på det samme... :dontgetit:

Edit: Kan ikke huske å ha sett en eneste østerriker her.

Ja, grublet litt på den der.

Men er det ikke mulig at en eller annen søkemotor (f.eks google) har serverne som indekserer sider i østerrike? eneste logiske forklaringen jeg kommer på i farten...

Lenke til kommentar

Hvordan kan noen få noe ut av et slikt forum? Med tanke på at det går så sykt fort. Folk har jo ikke tid nok i døgnet til å sjekke ut en brøkdel av trådene.

Lurer på hva som skjer hvis jeg lager en tråd der, om at anime/manga suger hestballe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...