Gå til innhold

Ny patch til Neverwinter Nights (1.22) har kommet

Anbefalte innlegg

Lastes som kjent ned gjennom updateprogrammet.

Bortsett fra de småirriterende bugs'ene som har plaget NWN litt (som forhåpentligvis nyeste patch skal gjøre noe med), mener jeg at dette er en klar kandidat for "Game of the Year"..!

I går kveld kom jeg endelig gjennom dette spillet, etter å ha spilt 4 timer hver dag i 2 uker (passer på å få med meg alle questene..!). Min Level 18 Fighter(9)/Barbarian(9) sløyde bossene relativt lett, mye takket være 2 gode sverd (beste magiske Bastard Sword og Katana), immunitet mot "Mind-affecting spells" (fra armor'en), Haste (fra støvlene) og masse DR (20 Slashing, 10 Bludgeoning og 15 på hver av elementene). Men nå skal det legges til at jeg spilte på normal, slik at jeg nå planlegger å spille med en Monk på "Hardcore" vanskelighetsgrad. Jeg ser også fram til å få spilt litt multiplayer (gjennom LAN).

Jeg er rimelig sikker på at det vil komme en add-on, som på BG 1&2. I mellomtiden får jeg prøve meg på alle modulene jeg har lastet ned fra de offisielle sidene, har hentet ned 17 stk allerede...

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-08-08 14:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget bra spill ja, Og Siste Patchen var en meget STOR forbedring, fikset en god del plagsomme bugs.

Hvis du er intresert i gode multiplayer opplevelser så anbefaler jeg og besøke http://www.wolfservers.com

Vi har to dedikerte servere oppe nå, en med en unik PW for WOLF only, den andre kjører en av moddene fra NWN vault men den vil også få en WOLF only unik Modul.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har opplevd like store problemer med Nwn oppdateringer fra 1.21 og oppover som det er rapportert om på forumene til Bioware?

jeg har ikke våget å oppgradere fra 1.2 enda...

sony har visst endra på SecureRom greiene slik at det profilerer innholdet på maskinen, og rett og slett ikke lar deg starte hvis den finner ut at du har "Slemt" hardware/software på maskinen...software som brenneprogrammer, Daemon Tools...og hardware som CDRW brennere o.l....

mer info/klager kan finnes her

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-09 05:10, MrLee skrev:

Er det noen andre som har opplevd like store problemer med Nwn oppdateringer fra 1.21 og oppover som det er rapportert om på forumene til Bioware?

Det største problemet med 1.21 jeg hadde var at Skills'ene på enkelte karakterer (Roguen var mest utsatt) forsvant fra Skills-lista, både visuelt og "på virkelig" (skills som lockpick, disarm trap osv). I følge forumet er det allerede funnet 2 bugs i 1.22:

- Spillet går mye tregere/hakker mer enn 1.21 (mest sannsynlig relatert til Securom)

- Hos enkelte kan spillet henge/saver bli korrupte rett etter Character Generation eller i Prelude.

Quote:

jeg har ikke våget å oppgradere fra 1.2 enda...

Jeg har update-fila til 1.20 liggende (33MB) i tilfelle 1.22 skulle føkke opp og jeg må reinstallere, samt sikkerhetskopi av alle karakterer og saver. 1.20 funker meget bra for meg, bortsett at den ikke "husker" innstillinger for Anti-Aliasing fra hver gang man starter spillet (blir nullstilt til "None").

Quote:

sony har visst endra på SecureRom greiene slik at det profilerer innholdet på maskinen, og rett og slett ikke lar deg starte hvis den finner ut at du har "Slemt" hardware/software på maskinen...software som brenneprogrammer, Daemon Tools...og hardware som CDRW brennere o.l....

Securom er noe forbanna dritt som lager mer problemer enn det det er ment for. Sjekk folks frustrasjoner, som MrLee viser til, her. Personlig håper jeg at Infogrames/Atari tar til fornuft og fjerner dette i neste patch. Og angående Daemon Tools: DT blir oppdatert relativt oppe, så jeg er rimelig sikker på at neste versjon vil ha "fikset" dette.

EDIT: Det ser ut som at en kinesisk side allerede har en NoCD-patch til 1.22 oppe... Det sier litt om "beskyttelseseffekten" til Securom :smile:

[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-08-09 11:30 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...