BadSmurf Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Er gammel tiscali kunde, og blei idag overført til Telenor. Har fått en cd i posten som skal justere Speedtouch 510i modemet til å fungere med telenor, men det ser ikke ut til å virke som det skal. Noen fler som har problemer med dette? Speedtouch modemet er levert fra Tiscali og er et såkalt bridgemodem uten router funksjon, før kunne jeg ikke gå inn på oppsettet til modemet(10.0.0.138) men etter å ha kjørt telenor cd'en kan oppsettet kjøres. Er vel en slags firmware oppdatering. Uansett noen som vet hvordan jeg skal få dette moedemet til å fungere? Endret 19. august 2005 av BadSmurf Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvilke lys har du på @? Du kan gå inn på Basic->Connections og legge inn [email protected] og passordet du har fått fra Telenor, og se om det hjelper. Dersom det er kul umulig for deg å få liv i den, kan du ringe det 800-nr du har fått sammen med Pakka fra Telenor. Lenke til kommentar
reeng Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 I utgangspunktet skal det fungere etter at du har brukt telenor-cden , så du kan ringe kundeservice 05000 så får du hjelp. Har også vært Tiscali kunde . Brukte ikke Cd-fra Telenor oppgraderte Speed-Touchen fra Tiscali med nyeste firmware og satte oppsettet manuelt ved å gå inn på Speedtouch/configuration/setup velge ' Router' vpi/vci skal stå på default 8,35 , Ppp over ethernet (PPPoE) , [email protected] , og passord og deretter start , funka perfekt hos meg , men pass på ser at mange har hatt problemer med oppgradering http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=455205 , så jeg anbefaler at du ringer Telenor Kundeservice. Hadde kun SpeedTouchen tilkoblet pc-en og virus / brannmur deaktivert under oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå