Erikx Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg får i kveld kun 1/10 av normal speed mot min usenet server, newshosting.com (tror de er i USA). Noen andre som opplever lignende problemer. Jeg har 8 MBit linje fra UPC. Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nope, ingen problemer. Kan være rutingen mot deres servere. Har du prøvd andre porter? Se sidene deres INFO Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Har fremdeles samme problemene. Finner ingen annen realistisk forklaring enn at UPC har problemer med linjene over atlanteren. Jeg får full speed på nedlasting fra diverse sites i Norge og Europa. Noen som vet en download site i USA med stor kapasitet hvor jeg burde klare å maxe linjen min? Det ville vært interessant for å se om problemet er begrenset til Usenethosting, eller om det er generelt for all trafikk over atlanteren. Er det forresten mulig at UPC har cappa linja mi mot USA? Jeg har lastet ned 600GB de siste månedene, så de synes kanskje det er nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå